Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bug's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bug's

    Hier nog enkele macro's van mij, na mijn schrik overwonnen te hebben. Maar ik dacht tja als ik zo goed moet worden als rupselkopje of hrv oosterzele voor ik iets in de showcase mag posten dan gaat dit nog heeeeeel lang duren. Vandaar , iets minder mss maar ik vind toch nog goed genoeg om hier te plaatsen.

    Het allom gekende lieveheersbeestje, (nt de aziatische). Gefotografeerd in januari wat vrij vroeg is denk ik.



    Nog een gekende



    nog een laatste




    Nu wat denken jullie , showcase waardig ja of nee ...
    Last edited by mutse; 8 februari 2007, 18:58.
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

  • #2
    Re: bug's

    Nou, deze horen wat mij betreft hier beslist thuis.
    Vooral nummer 2 vind ik erg mooi. Bij de eerste zit erg veel donkere schaduwen. Kunnen misschien wel wat lichter worden gemaakt met software.
    Groet,
    bolwerk
    Groet,

    Bolwerk


    www.bolwerk82.nl

    Comment


    • #3
      Re: bug's

      Mogen hier zeker gezien worden
      Ik vind het lieveheersbeestje toch mooi zenne
      Nog van dat aub
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: bug's

        Ze smaken naar meer Mutse...ik ben er zeker van dat er heel wat macro-liefhebbers net zo over denken.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: bug's

          prachtige opname mutse, volgende keer de flits verzachter van rupselkopke gebruiken om de deuken er uit te houden, maar voorlopig ben ik nog jaloers.
          Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
          Canon eos 7D Mijn site

          Comment


          • #6
            Re: bug's

            Hele mooie!! Eerste is mijn favo! (ook al zou ik onderaan wat weghalen...)

            Grtz,Fabienne
            Het leven is als het zingen van een lied dat je niet gerepeteerd hebt
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: bug's

              mooie plaatjes, vooral de eerste vind ik tof
              R.I.P BelgiumDigital.

              Comment


              • #8
                Re: bug's

                Laat maar meer foto's van u komen
                Want deze foto's kan ik zeker met veel plezier bekijken
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • #9
                  Re: bug's

                  Allemaal prachtig opnames !! Gemaakt met je 180 mm sigma veronderstel ik ? Ben je tevreden van die lens, voordelen/nadelen ? Kwestie van iets bij te leren van je voorbeelden hier zijn
                  Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: bug's

                    Goe bezig kijk uit naar je volgende, voorkeur voor 2

                    Comment


                    • #11
                      Re: bug's

                      @ iedereen : bedankt voor de reacties! Als ik nog goeie heb in mijn ogen zal ik er zeker nog tonen.

                      @ Bolwerk : ik heb even gekeken maar ik kan de schaduwen er niet uithalen zonder dat het niet meer realistisch lijkt.

                      @ Wim1960 : de flits is niet gebruikt , waarschijnlijk komt dit door de harde zon ( die dan wel nodig is om de lens te kunnen gebruiken zonder statief )

                      @fotomanneke: het is een zalige lens , wel de oudere (non DG versie )

                      voordelen :

                      -e zit ver van je object
                      -en zalige scherpte vs onscherpte,
                      -voor de rest is stevig gebouwd en tja e goe lenske é

                      Nadelen :
                      -moeilijk te gebruiken zonder statief of monopod,
                      -(een die je nooit hoort) , je kan niet aan de scherpstelring draaien als het zonnekap er omgekeerd op zit. vind ik jammer
                      -euhm , tja beetje zwaar maar word je gewend
                      - aja is verschieten welke kleine dof je maar hebt , echt niet verwacht eigenlijk.

                      Als je nog vragen hebt , moet maar pm'ke zenden

                      mvg David
                      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                      Comment

                      Working...
                      X