Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties communiefoto's ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties communiefoto's ?

    De jongste dochter wordt eind april gevormd.
    Heeft iemand een voorstel voor een originele locatie voor het nemen van de foto's voor de herinneringsprentjes?
    We wonen in Buggenhout (Oost-Vlaanderen). Alles wat binnen een uurtje rijden valt is OK.
    Bij de andere communies hadden we al de zee, recreatiedomein Nieuwdonk, een oude spoorlijn.

    An
    Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
    Voorheen Fuji Finepix S9500.
    Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

  • #2
    Re: Locaties communiefoto's ?

    Ik had gedacht aan het stoomcentrum in maldegem er staan zo van die oude mooie locomotieven,eventueel het smak in Gent,of in een tuincentrum,op school,greetz T

    Comment


    • #3
      Re: Locaties communiefoto's ?

      in eigen gemeente

      Middenstand Opdorp leeft organiseert jaarlijks meerdere succesvolle evenementen op en rond Den Dries in Opdorp. Het mooiste plein van Vlaanderen.


      narcissen + kikkers, dat kan niet missen

      Comment


      • #4
        Re: Locaties communiefoto's ?

        Smak in Gent lijkt me inderdaad een geschikte locatie.

        Ik heb al communiefoto's gemaakt in het Muhka (Antwerpen) en die waren best geslaagd.

        Comment


        • #5
          Re: Locaties communiefoto's ?

          De domste muur kan interessante communiefotografie opleveren als je de locatie maar goed weet in te vullen of te benutten.
          Fotografie = creativiteit, en daarbij hoort ook het invullen van een locatie zodat je er iets prachtig van kan maken, iets wat veel blijkbaar vergeten...

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #6
            Re: Locaties communiefoto's ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            De domste muur kan interessante communiefotografie opleveren als je de locatie maar goed weet in te vullen of te benutten.
            Fotografie = creativiteit, en daarbij hoort ook het invullen van een locatie zodat je er iets prachtig van kan maken, iets wat veel blijkbaar vergeten...

            Mvg,
            Frederic
            k kan het nie beter zeggen

            je maakt foto's van een mens... niet van een landschap... dus die mens moet in the picture staan!
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment


            • #7
              Re: Locaties communiefoto's ?

              Grappig, ik zie hier een vraag van mezelf verschijnen. Drie jaar geleden kwam er blijkbaar geen antwoord op en nu ineens wel
              Wees gerust, we hebben toen een locatie gevonden nl. Cadzand in Nederland.
              Die foto's in eigen gemeente (lenteopdendries) zijn hier niet heel origineel, de helft van de klasgenootjes heeft nl. de bekende foto's tussen de narcissen van Opdorp.
              Nu zondag mag ik weer gaan communieshooten. Alleen zal het weer niet meezitten.
              De jongen houd van paarden en moto's. Het wordt de manege en de weide naast de grootouders. Daar kan de oude Vespa gezet worden.
              Als backup ingeval van regen hebben we aan een plaatselijke boer gevraagd of we een schuur, stal of hangar mogen gebruiken. Meer is inderdaad niet nodig om er een geslaagde shoot van te maken.
              Vorig jaar trokken we met mijn nichtje naar Tour Taxis in Brussel, prachtige plek en de mogelijkheid om overdekt en binnen te fotograferen.

              An
              Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
              Voorheen Fuji Finepix S9500.
              Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Re: Locaties communiefoto's ?

                Kaai van Sint amannds

                Comment


                • #9
                  Re: Locaties communiefoto's ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door anvds Bekijk bericht
                  Grappig, ik zie hier een vraag van mezelf verschijnen. Drie jaar geleden kwam er blijkbaar geen antwoord op en nu ineens wel
                  Wees gerust, we hebben toen een locatie gevonden nl. Cadzand in Nederland.
                  Die foto's in eigen gemeente (lenteopdendries) zijn hier niet heel origineel, de helft van de klasgenootjes heeft nl. de bekende foto's tussen de narcissen van Opdorp.
                  Nu zondag mag ik weer gaan communieshooten. Alleen zal het weer niet meezitten.
                  De jongen houd van paarden en moto's. Het wordt de manege en de weide naast de grootouders. Daar kan de oude Vespa gezet worden.
                  Als backup ingeval van regen hebben we aan een plaatselijke boer gevraagd of we een schuur, stal of hangar mogen gebruiken. Meer is inderdaad niet nodig om er een geslaagde shoot van te maken.
                  Vorig jaar trokken we met mijn nichtje naar Tour Taxis in Brussel, prachtige plek en de mogelijkheid om overdekt en binnen te fotograferen.

                  An
                  An,
                  Op het hoogveld heb je een bedrijf dat doet in Harley Davidson ... (aan de Zetelwinkel De man, richting Dendermonde niet ver van de vishandel aan de rechterkant).
                  Als je daar effen beleefd of die jongen daar effen mag tussen staan ... zie ik geen probleem en eventueel wat foto's nemen om aan de zaakvoerder kadeau te doen... Voor wat hoort wat.

                  Anderzijds heb je Bosteels waar je de nostalgische toer op kan tussen de oude paardenkoetsen ... Je zal het wel moeten vragen ...
                  Anders, misschien de paardenmanege van de Palm in Steenuffel ? Op de Opstal zijn er wel een paar paardenliefhebbers die je best wel weten hoe er binnen te geraken ...

                  Voor een eerste communie is er ook nog het grootte crocussenplein aan de Brusselse poort in Dendermonde

                  Het scheepvaartmuseum in Baasrode ...

                  Verdikke, nu merk ik dat dit een thread is van 2007. Vermoedelijk ben ik iets te laat met het antwoord.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Locaties communiefoto's ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht

                    Verdikke, nu merk ik dat dit een thread is van 2007. Vermoedelijk ben ik iets te laat met het antwoord.
                    grinnik....grinnik.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Locaties communiefoto's ?

                      Ik vind het ook wel grappig hoe iedereen nu plots met locaties komt aandraven, mijn inmiddels 15-jarige PUBERinhetKWADRAATdochter loopt tegenwoordig snel weg als ik mij fototoestel bovenhaal.
                      Maar voor de shoot van de jongen van morgen is alles geregeld door de mama. We gaan naar een manege in Malderen, geloof ik.
                      Ze had ook de vraag gesteld aan een motohandelaar (niet die op het Hoogveld) maar die zei dat hij het niet toestond omdat hij teveel zo'n vragen krijgt. Maar we zetten een oude Vespa in de weide en dat komt dus wel goed.
                      Ik heb er in elk geval weer zin in. Ik doe die shoots enkel voor mijn kinderen, die van mijn zus en die van haar schoonzus. Deze is de voorlaatste in de rij.

                      An
                      Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
                      Voorheen Fuji Finepix S9500.
                      Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

                      Comment

                      Working...
                      X