Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision + G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topvision + G3

    Als ik op de voorpagina me aanmeld als een zwitser krijg in in het mandje deze prijs:

    Menge Bezeichnung Einzelpreis Gesamtpreis
    Canon Power Shot G3 683.00 € 683.00 €
    Versandkosten 40.00 €
    Gesamt 723.00

    Preisdifferenzen entstehen durch für Ihr Land gültige Mehrwersteuersätze

    Dus heel wat minder dan als je kiest voor Nederland.

    Mijn vraag: heeft iemand daadwerkelijk ervaring met op deze wijze bestellen uit byv. Nederand, wordt hier alsnog btw berekend bij aflevering?
    Ben benieuwd !

    ps: er is wel een wachttijd las ik, maar ik moet toch eerst m'n G2 nog kwijt dus ik heb geen haast.

    groetjes,Lin

  • #2
    Originally posted by loopool
    Als ik op de voorpagina me aanmeld als een zwitser krijg in in het mandje deze prijs:

    Menge Bezeichnung Einzelpreis Gesamtpreis
    Canon Power Shot G3 683.00 € 683.00 €
    Versandkosten 40.00 €
    Gesamt 723.00

    Preisdifferenzen entstehen durch für Ihr Land gültige Mehrwersteuersätze

    Dus heel wat minder dan als je kiest voor Nederland.

    Mijn vraag: heeft iemand daadwerkelijk ervaring met op deze wijze bestellen uit byv. Nederand, wordt hier alsnog btw berekend bij aflevering?
    Ben benieuwd !

    ps: er is wel een wachttijd las ik, maar ik moet toch eerst m'n G2 nog kwijt dus ik heb geen haast.

    groetjes,Lin
    Ja, die wachten weer op een amerikaans shipment.
    Informeer maar eens bij het Loodgieterke.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      In de onderste regel staat het al. Preisdifferenzen entstehen durch für Ihr Land gültige Mehrwersteuersätze Dat wil zeggen de prijsverschillen die er zijn, komen door de berekende BTW,TAX,VAT of hoe je het ook maar wilt noemen. Ze hebben voor ieder land meteen de belasting er bovenop gerekent en dat wil dus zeggen dat wij weer lekker veel belasting moeten betalen.Ik denk niet dat ze daar in trappen om je de lage belasting van Zwitserland te berekenen en dan naar Nederland of Belgie te sturen.!!

      Helaas zit zwitserland niet in de EU.!!

      Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

      Comment


      • #4
        Ik vroeg me gewoon af of iemand dit al heeft geprobeerd, trouwens ik meen dat als ik iets in duitsland koop bijv. ik gewoon de duitse mws. betaal, dus zou het in dit geval logischer zijn als de luxemburgse btw berekend werd, nou ja, misschien probeer ik het gewoon.......
        Lin

        Comment


        • #5
          Totale bedrag voor G3 bij Topvision is op dit moment 829 euro (dus incl verzenden)!
          Volgens mij hadden ze hem inderdaad nu niet op voorraad, dus levertijd onbekend. Als ze hem op voorraad hebben en je bedrag is gefactureerd bij je creditcard maatschappij is hij de volgende dag bij je thuis. Dit is mijn ervaring
          Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
          Canon Digital Ixus
          ImageTank 20GB
          Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

          Comment


          • #6
            Hallo, ik ben zelf ook van plan om een G3 aan te schaffen maar heb toch nog een vraagje.

            Momenteel is het goedkoopste dat ik heb gezien (buiten die Zwitser gerekend ) 755€ bij www.digital-netshop.de
            Maar is het mogelijk om in het buitenland een G3 te kopen met een Nederlandstalige handleiding?

            Als dit niet het geval is, dan denk ik dat je die wel kan bestellen hier. Weet iemand hoeveel dat kost?

            Alvast bedankt voor de reactie
            Nikon D90 + Canon Powershot G3

            Comment


            • #7
              Ja de nederlandse handleiding is ook zo´n verhaal, bij de Nederlandse canon kost die 25 Euro en ik heb vernomen in Belgie maar 12 Euro.!!

              Verbeter mij als ik het verkeerd heb.!!

              Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

              Comment


              • #8
                Dat met die BTW heeft te maken met een Europese regeling betreft de verkopen op afstand. Om te vermijden dat iedere verkoper zich gaat vestigen in het land met de goedkoopste BTW, is er een regeling waarbij men voor bepaalde grensbedragen en situaties men wel BTW is verschuldigd van het land van levering. Dus het maakt niet uit of je je nu aanmelt als Zwitser, tenzij je het in Zwitserland gaat afhalen natuurlijk...

                Over de handleidingen. In België krijg je er de Nederlandse en de Franse handleiding erbij, alsook de software in 't Frans.

                Comment


                • #9
                  Robby, een duidelijke uitleg, maar toch vraag ik me dan wel af hoe het dan kan dat ik op deze pagina :
                  http://www.media-electronic.de/17758.html
                  dit lees: "Alle Preise im OnlineShop sind inklusive 16% MwSt."
                  of is het zo, dat als ik bestel in duitsland men mij dan de nl btw in rekening brengt?

                  Comment


                  • #10
                    Als ik die dus in Duitsland ga kopen, dan ben ik eigenlijk al genoodzaakt om in België een Nederlandstalige handleiding te kopen, EN de software is dan ook nog eens in het Duits????

                    Is er dan geen mogelijkheid dat je in Duitsland (zelf gaan halen) een G3 koopt met Engelstalige software? Die handleiding kan ik hier gerust kopen.

                    Is er ook geen mogelijkheid om de software in een gewenste taal te kopiëren?
                    Nikon D90 + Canon Powershot G3

                    Comment

                    Working...
                    X