Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

    Heeft er iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

    Ze hebben scherpere prijzen dan Corné of Konijn of Geheugenkaart.
    Canon 5D + BG-E4 + E1 + 12-24 mm f/4,5-5,6 + 24-70mm f/2.8L + 70-200mm f/2.8L IS + 2x II

  • #2
    Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

    Ziet er inderdaad superscherp uit.
    Daar wil ik toch ook meer van weten...

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

      Oorspronkelijk geplaatst door -Wim- Bekijk bericht
      Heeft er iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

      Ze hebben scherpere prijzen dan Corné of Konijn of Geheugenkaart.

      Is een beroeps-fotograaf die de hele wereld van airshow naar airshow gaat en van de verkoop van zijn foto's leeft en in de overige tijd die hij nog heeft in Amersfoort in Nederland Canon materiaal verkoopt aan zijn collega fotograven.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        Is een beroeps-fotograaf die de hele wereld van airshow naar airshow gaat en van de verkoop van zijn foto's leeft en in de overige tijd die hij nog heeft in Amersfoort in Nederland Canon materiaal verkoopt aan zijn collega fotograven.
        Normaal let ik er niet zo sterk op, ik maak zelf ook regelmatig een taalfoutje. Maar fotograVen, en dan nog wel door Otto!!!

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

          EDIT MOD : aangezien dit niet echt specifiek over een objectief gaat is dit topic verplaatst naar een passender forum
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

            Vorig jaar nog cleaning materiaal aan gekocht, levering duurde wat lang... maar wegens geen voorraad wel begrijpelijk. Uiteindelijk werd het in twee delen geleverd.
            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
              Is een beroeps-fotograaf die de hele wereld van airshow naar airshow gaat en van de verkoop van zijn foto's leeft en in de overige tijd die hij nog heeft in Amersfoort in Nederland Canon materiaal verkoopt aan zijn collega fotograven.
              Helaas klopt dit niet, als ik over mezelf mag spreken is de volgorde precies andersom. Ik verkoop Canon materiaal en fotografeer ernaast.

              Michael van der Mee - Touchdown Photo

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaring met TOUCHDOWN PHOTO ?

                Heb inmiddels twee maal wat bij Michael gekocht. Beide keren afgehaald (want ook in Amersfoort ). Als je er naartoe rijdt vraag je je wellicht wel twee keer af of je niet verkeerd gereden bent, maar hij zit er echt. Eerlijke prijzen, goede service, altijd bereid te helpen , maar aangezien hij weinig eigen voorraad heeft wellicht wel verstandig van tevoren even te vragen wat de verwachte levertijd is.

                Comment

                Working...
                X