Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heeft iemand ervaring met NOMATICA online

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • heeft iemand ervaring met NOMATICA online

    Geachte,
    Ik heb hun prijzen vergeleken en die zijn goed (bv Olympus E20 voor 1499€) maar heeft iemand ervaring met deze online shop. Alle ervaringen zijn welkom. (moeten er ook invoerrechten betaald worden?)

  • #2
    Originally posted by steffe
    Geachte,
    Ik heb hun prijzen vergeleken en die zijn goed (bv Olympus E20 voor 1499€) maar heeft iemand ervaring met deze online shop. Alle ervaringen zijn welkom. (moeten er ook invoerrechten betaald worden?)
    www.nomatica.com

    Comment


    • #3
      Geen ervaring mee, maar ik vind als ze nog steeds NLG op hun site hebben staan als Nederlands valuta dan vind ik dat triest
      "elk voordeel heb z'n nadeel" http://www.pbase.com/johan2084/japan_2003

      Comment


      • #4
        Geen ervaring met deze franse dealer. Lees de verkoopsvoorwaarden nog eens na. Bedrag wordt op de dag van bestelling van je rekening gehaald ..... maar wazige leveringstermijnen wegens zeer geringe of onbestaande stock.

        Comment


        • #5
          Slechte informatie, slechte leveringstijd. Heb al een hele tijd niets van gehoord terwijl ik in twee dagen de bestelling aan huis moest hebben.
          Maar Van je rekening halen? Hoe doen ze dat? Visa?

          gelukkg heb ik dat niet gedaan

          Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

          Comment


          • #6
            Originally posted by steffe
            Geachte,
            Ik heb hun prijzen vergeleken en die zijn goed (bv Olympus E20 voor 1499€) maar heeft iemand ervaring met deze online shop. Alle ervaringen zijn welkom. (moeten er ook invoerrechten betaald worden?)
            Dat is geen spectaculaire prijs ! Die kun je bij alle belgische websites vinden. Maar er is oon een speciale E-20P kit compleet met EOlympus E20, Olympus-tassen, oplaadbare akku's, extra geheugen, Olympus Teleconverterb TCON-14B en groothoekconverter WCON-08B, opbergetui voor geheugen en MediaSuite Pro 1.0 met een handboek van 1 kilo voor 1798,- Euro
            http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=11&type=67

            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Hallo Ferossel,
              lees de eerste 2 lijnen van de betalingsvoorwaarden maar na. 1° VISA =geld van je rekening en dan maar afwachten. 2°Bankoverschrijving = geld bij hun aangekomen en dan maar wachten.
              Verderop staat toch klaar en duidelijk dat je bestelling verwerkt wordt NA ontvangst der betaling. En vermits ze nagenoeg geen stock hebben ...... Van levering onder rembours hebben ze nog niet gehoord.
              Niet op voorhand betalen is dus ook eeuwig wachten op je bestelling vermoed ik

              Comment

              Working...
              X