Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuw toestel ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop nieuw toestel ...

    Ik ben van plan om een digitaal fototoestel aan te schaffen, wie kan mij nuttige tips geven of ervaringen delen? Heb vroeger veel gefotografeerd met spiegelreflexcamera maar door omstandigheden ben ik daar mee gestopt, ik wil nu deze hobby opnieuw uitoefenen maar dan digitaal... Graag tips ivm aantal megapixels, goede merken en modellen (eventueel ook mindere ervaringen zijn welkom), enz... Ik dacht zo'n 400€ te spenderen aan een toestel... Thanx.

  • #2
    als fotograferen echt een hobby is kan ik u aanraden om het budget wat omhoog te trekken, de toestellen van 400 euro zijn in mijn ogen nog altijd een beetje vakantiefoto-toestellen. Als een budgetverhoging er niet inzit kan ik de Canon Powershot A40 aanraden, dit toestel maakt prachtige foto's, en is zowat de beste uw zijn prijsklasse volgens velen.
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      Ook volgens mij, ik ben al enkele maanden een zeer tevreden A40 gebuiker, prijs/kwaliteit is zeer goed!!!

      greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        in september/oktober was ik zinnens om zelf ook een A40 te kopen, deze prachtige foto's van een BD-lid hadden me toen overtuigd.


        Uiteindelijk was de A40 op die momenteel overal uitverkocht (of anders heel duur), uiteindelijk heb ik nog enkele maanden doorgespaard en de G3 gekocht
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment

        Working...
        X