Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony 717/Olympus E10-E20/Nikon Coolpix 5700

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony 717/Olympus E10-E20/Nikon Coolpix 5700

    Ik zou graag een digitale camera aanschaffen die snelle opnames maakt en alles vlotjes wegschrijft. Ik twijfel tussen de Sony717, de Nikon Coolpix 5700 en de Olympus E20. Wat is Uw opinie of zijn er nog andere suggesties. Ik ben een beginnend amateur.

  • #2
    Hallo steffe,

    aangezien er in je eerste zin al te lezen valt dat je iets wilt dat snelle opnames maakt en ook vlotjes wegschrijft, dan kan je volgens mij de E-10, E-20 al afschrijven...
    Ik heb zelf de E-10 en geef er geen bal om dat de foto's iets trager weggeschreven worden, maar als je dat belangrijk vindt... (De E-20 is trouwens nog trager)
    In TIFF wacht je al een heel eind (gebruik ik nooit), en in hoogste JPG resolutie een 6-tal seconden. (Je kan wel 4 foto's na elkaar shoten in de buffer)
    Van deze selectie zou ik dan de Nikon 5700 aanraden, snel, compact, enorme zoom en gebruikt compactfash ipv die dure memorysticks...

    Kijk zeker eens op www.dpreview.com voor commentaren en reviews...

    Groeten,
    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Hallo Steffe,

      Op deze site staat een vergelijking tussen de Sony F717 en de Nikon CP5700 ...
      Op de homepage klik je op "reviews" en dan zie je het wel staan ...

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4