Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto konijnenberg

    beste mensen

    heb mijn lens gekocht via internet, en betaald via homebanking

    nu is de vraag zijn die mensen te vertrouwen op dat gebied

    en wat moet ik doen als ik die niet krijg?

    groetjes een bang afwachtend persoon
    30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

  • #2
    Re: foto konijnenberg

    kweet nie net het zelfde gedaan welke lens?

    Comment


    • #3
      Re: foto konijnenberg

      Heb geen angst.........de mensen bij Konijnenberg zijn correct.
      Als de lens bij hun op voorraad is wordt ze snel geleverd.
      Heb reeds tientallen keren bij hun besteld en op voorhand betaald......nog geen enkele klacht tot nu toe
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

      Comment


      • #4
        Re: foto konijnenberg

        Maak u maar geen zorgen hoor.

        Comment


        • #5
          Re: foto konijnenberg

          geen schrik ... konijnenberg is 100% te vertrouwen
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: foto konijnenberg

            Correcte service en deskundig advies.
            www.peterlaurent.be

            Comment


            • #7
              Re: foto konijnenberg

              Ik heb wel al meerdere keren gehad dat een product op vooraad zou zijn, maar dat plots niet meer is nadat ik besteld heb. Toen heb ik 3 maanden mogen wachten terwijl ze steeds zeiden dat het niet lang meer zou duren. Ze deden gelukkig niet moeilijk over het teruggeven van m'n geld

              Dus wat ik nu doe: eerst even bellen of het echt op vooraad is. Verder is de service goed

              (Ik denk dat ik gewoon die ene procent ben die pech heeft...)
              One day, I would like to make nice pictures :-)
              www.lucaskoijen.nl

              Comment


              • #8
                Re: foto konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
                Ik heb wel al meerdere keren gehad dat een product op vooraad zou zijn, maar dat plots niet meer is nadat ik besteld heb. Toen heb ik 3 maanden mogen wachten terwijl ze steeds zeiden dat het niet lang meer zou duren. Ze deden gelukkig niet moeilijk over het teruggeven van m'n geld

                Dus wat ik nu doe: eerst even bellen of het echt op vooraad is. Verder is de service goed

                (Ik denk dat ik gewoon die ene procent ben die pech heeft...)
                Ik doe hetzelfde, een tijdje geleden vroeg ik een Tamron 17-50 te reserveren als hij binnen zou komen. Mijn mail werd nooit beantwoord. Toen ik later op de website zag dat hij binnen was en twee dagen later nog eens nakeek alvorens langs te gaan, bleek ze alweer 'in bestelling'. Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag te verklaren waarom ik niet verwittigd was, en of er een exemplaar voor me gereserveerd lag. In hun antwoord (dat ik de dag daarop al kreeg ...) zegden ze dat ze van niks wisten. Natuurlijk had ik nog een kopie van mijn mail in mijn postbox en stuurde die ter bewijs. Daar heb ik niks meer over teruggekregen en ben de lens elders gaan kopen.
                Dus : best eerst bellen !!!

                Mijn andere ervaringen met hen waren positief, dat moet ook gezegd, dus het verwonderde me toch enigszins dit te ervaren ...
                Last edited by fotomanneke; 29 januari 2007, 21:04.
                Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

                Comment


                • #9
                  Re: foto konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk bericht
                  beste mensen
                  heb mijn lens gekocht via internet, en betaald via homebanking
                  nu is de vraag zijn die mensen te vertrouwen op dat gebied
                  en wat moet ik doen als ik die niet krijg?
                  groetjes een bang afwachtend persoon
                  Kun je dat een volgende keer niet beter éérst vragen vóórdat je een bestelling plaatst.
                  Maar wees gerust, zover ik de firma Konijnenberg ken komt het wel goed.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto konijnenberg

                    de juiste procedure gevolgd hoor, eerst betalen en dan maar angstig afwachten of het wel goed afloopt.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk bericht
                      beste mensen

                      heb mijn lens gekocht via internet, en betaald via homebanking

                      nu is de vraag zijn die mensen te vertrouwen op dat gebied

                      en wat moet ik doen als ik die niet krijg?

                      groetjes een bang afwachtend persoon
                      Dan rijd ge efkes naar een van hun winkels en klop daar ne keer op den toog
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk bericht
                        beste mensen

                        heb mijn lens gekocht via internet, en betaald via homebanking
                        nu is de vraag zijn die mensen te vertrouwen op dat gebied
                        en wat moet ik doen als ik die niet krijg?
                        groetjes een bang afwachtend persoon
                        Bang hoef je niet te zijn, zoals ook al uit de overige reacties blijkt. Wel moet je de banken even de tijd gunnen voor de overboeking en Konijn voor de verzending. Het komt allemaal wel goed.
                        Ik ben er klaar mee.

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                          Ik doe hetzelfde, een tijdje geleden vroeg ik een Tamron 17-50 te reserveren als hij binnen zou komen. Mijn mail werd nooit beantwoord. Toen ik later op de website zag dat hij binnen was en twee dagen later nog eens nakeek alvorens langs te gaan, bleek ze alweer 'in bestelling'. Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag te verklaren waarom ik niet verwittigd was, en of er een exemplaar voor me gereserveerd lag. In hun antwoord (dat ik de dag daarop al kreeg ...) zegden ze dat ze van niks wisten. Natuurlijk had ik nog een kopie van mijn mail in mijn postbox en stuurde die ter bewijs. Daar heb ik niks meer over teruggekregen en ben de lens elders gaan kopen.
                          Dus : best eerst bellen !!!

                          Mijn andere ervaringen met hen waren positief, dat moet ook gezegd, dus het verwonderde me toch enigszins dit te ervaren ...
                          Bent u te bang om even op te bellen? Ik hoef dan maar 40 km te rijden naar Turnhout, maar als ik daar iets ga kopen bel ik eerst of ze het in voorraad hebben en te reserveren voordat ik vertrek: website's worden niet elke minuut aangepast. Als u per postorde wil bestellen bel dan ook eerst voor de zekerheid en vraag meteen wanneer je de bestelling thuis kan verwachten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            de juiste procedure gevolgd hoor, eerst betalen en dan maar angstig afwachten of het wel goed afloopt.
                            grt,bouk.
                            Je kan nu altijd eens bellen. Vraag gewoon uw tracing nummer en je weet waar je pakje zich op het gevraagde moment zich bevindt.

                            Mijn bestelling duurde wat te lang naar mijn gedacht en ik had gebeld. Ze hadden de orderbon wat te laat doorgegeven. Ik kreeg een tracing nummer en dat was ongelofelijk correct. Op een bepaald moment check ik het tracing nummer op internet en er staat een lijst waar het pakje al is geweest en er stond, vertrokken Brussel in transit naar bestemming om 6u30.....of iets in die aard. Op dat moment gaat de bel hier(rond de middag) en daar is mijn pakje. Ik teken af en kijk direct terug op internet en er staat afgetekend door....mijn naam. Er was dus onmiddellijk een update van de pakjesdienst op internet.

                            Steco
                            Groetjes Steco

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              Heb geen angst.........de mensen bij Konijnenberg zijn correct.
                              Als de lens bij hun op voorraad is wordt ze snel geleverd.
                              Heb reeds tientallen keren bij hun besteld en op voorhand betaald......nog geen enkele klacht tot nu toe

                              Op het forum hier is wel al eens gezegd als je online een bestelling doet dat het dan vanuit Nederland opgestuurd werd en dat je dan maar 1 jaar garantie kreeg ipv 2 jaar....


                              mvg,
                              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                              Comment

                              Working...
                              X