Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

    't Is nie voor 't een of 't ander, maar de HOF van deze week is gewoon weer indrukwekkend
    BD 'inspireert' en trekt 'grote fotografen' aan !!! Het kruim van onze community kan, zonder blozen en verpinken,
    best concurreren met de grote buitenlandse fotofora - laat dat duidelijk wezen

    Heu, dat wou ik even kwijt - ik was eventjes trots op dit forum en zijn members en crew
    Greetz, Kariboe
    Last edited by Kariboe; 28 januari 2007, 23:43.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

    Me too! Complimenten aan de crew voor de keuzes die elke week weer gemaakt moeten worden uit het overweldigende aanbod.

    Het lukt me gewoon niet alle subfora te volgen en ik vind het erg prettig de HOF als 'weekoverzicht' te kunnen gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Het lukt me gewoon niet alle subfora te volgen en ik vind het erg prettig de HOF als 'weekoverzicht' te kunnen gebruiken.
      Dan mis je toch iets, want niet alle subforums zijn vertegenwoordigd.


      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

        Amai, mijn gedacht! Indrukwekkend.
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #5
          Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
          Dan mis je toch iets, want niet alle subforums zijn vertegenwoordigd.
          Ja, ongetwijfeld. Maar zoals ik al zei, alles volgen lukt me dus echt niet. Ik ben blij met de 'management summery' van de HOF. Fora als Dieren, Sport en Evenementen interesseren me minder, dus die sla ik meestal over.

          Welke van de Showcase zijn trouwens niet vertegenwoordigd? Nooit geweten dat ze niet allemaal een kans maakten in de HOF.

          Comment


          • #6
            Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            't Is nie voor 't een of 't ander, maar de HOF van deze week is gewoon weer indrukwekkend
            BD 'inspireert' en trekt 'grote fotografen' aan !!! Het kruim van onze community kan, zonder blozen en verpinken,
            best concurreren met de grote buitenlandse fotofora - laat dat duidelijk wezen

            Heu, dat wou ik even kwijt - ik was eventjes trots op dit forum en zijn members en crew
            Greetz, Kariboe
            volledig mee eens!
            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #7
              Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Welke van de Showcase zijn trouwens niet vertegenwoordigd? Nooit geweten dat ze niet allemaal een kans maakten in de HOF.
              Deze week ontbreken Architectuur en Zwart-Wit en er zitten ook geen foto's bij uit Fotodiscussie (Extra).


              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
                Deze week ontbreken Architectuur en Zwart-Wit en er zitten ook geen foto's bij uit Fotodiscussie (Extra).
                Maar dat is dan toch alleen omdat er, volgens de mening van de beoordelaars, geen HOF-waardige foto's in staan?

                Comment


                • #9
                  Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
                  Deze week ontbreken Architectuur en Zwart-Wit en er zitten ook geen foto's bij uit Fotodiscussie (Extra).
                  seppuku.
                  Nou Thomas, dan weet je wat je deze week op de plaat moet zetten om die "gaten" bij de volgende HOF te vullen.

                  Voor de rest ga ik volledig met Kariboe zijn commentaar mee.
                  Het zal moeilijk worden om de HOF nog eens te halen maar ik zal ermee aan de slag gaan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                    't Is nie voor 't een of 't ander, maar de HOF van deze week is gewoon weer indrukwekkend
                    BD 'inspireert' en trekt 'grote fotografen' aan !!! Het kruim van onze community kan, zonder blozen en verpinken,
                    best concurreren met de grote buitenlandse fotofora - laat dat duidelijk wezen

                    Heu, dat wou ik even kwijt - ik was eventjes trots op dit forum en zijn members en crew
                    Greetz, Kariboe
                    mee eens, vooral de laatste zin.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                      Ik kijk altijd met plezier naar de HOF, dan weet ik waar ik naartoe werk. Heb mezelf namelijk als doel gesteld ooit in de HOF te komen
                      One day, I would like to make nice pictures :-)
                      www.lucaskoijen.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                        Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        Nou Thomas, dan weet je wat je deze week op de plaat moet zetten om die "gaten" bij de volgende HOF te vullen.
                        Mijn foto's ga je niet meer in de HoF zijn, maar dat is niet omdat ze plots zoveel slechter geworden zijn.


                        seppuku.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
                          Mijn foto's ga je niet meer in de HoF zijn, maar dat is niet omdat ze plots zoveel slechter geworden zijn.


                          seppuku.
                          Trek het je niet aan kerel We zijn blij dat we op zo'n gezellig en leuk forum kunnen posten!!! HOF is toch niet zaligmakend?
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
                            Heb mezelf namelijk als doel gesteld ooit in de HOF te komen

                            Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

                            Succes!
                            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                            FotoBlog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waaaw, de HOF van deze week (en andere weken...)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
                              HOF is toch niet zaligmakend?
                              De HoF zal me worst wezen. Ik weet wie ze samenstelt en dat zegt voor mij al genoeg.


                              seppuku.

                              Comment

                              Working...
                              X