Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas voor G2 én Ex420

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tas voor G2 én Ex420

    Beste BD-ers,

    Ben op zoek naar een compacte ( )tas voor de Canon G2 camera én de bijhorende Canon Ex420 flash.
    Bedoeling is inderdaad de tas zo klein mogelijk te houden, er hoeven eigenlijk geen bijkomende accessoires in opgeborgen te worden (enkel een extra batterij). Maar ik zoek wel een tasje waarin beide apparaten veilig opgeborgen zitten en mekaar niet toetakelen...
    Enig idee welk merk en type hiervoor aangewezen lijkt?

    Heb via dit forum reeds een pak bruikbare info kunnen bekomen bij de keuze van ons eerste digitaal fototoestel. (Na lang wikken en wegen werd de G3 te duur bevonden, en ging het uiteindelijk tussen Sony DSC-S85 en Canon G2... met het gekende resultaat.)
    En nu nog een tas om de tweelingbroertjes broederlijk maar gescheiden in op te bergen...
    Dank voor alle reacties!



  • #2
    ik denk toch niet dat je een echt kleine tas zult vinden hoor, zelfs voor alleen de G2 heb je al een redelijk grote tas nodig wegens de dikte van het toestel met de lens en het handvat, ik heb me zelf ook al suf gezocht naar een tasje dat niet al te groot is en waar m'n G3 en m'n klein hama statiefje inpast.. voorlopig enkel kleine tasjes gevonden waar enkel de G3 en wat memory-cards inkunnen en verder niets, anders is het direct een grote tas. (en die groten die kosten ook 2x zoveel heb ik al gezien)
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      Ik steek mijn finepix304 + statiefje in een samsonite Trekking serie.. Mijn gedacht perfect voor jouw G2 + flits...en compact

      Greetz
      Stevie
      Sony Dsc-F717
      Mahna Mahna...tututududu

      Comment

      Working...
      X