Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon AF-S DX 55-200?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon AF-S DX 55-200?

    Ik kan bij een kameraad een lens kopen. Het gaat om de nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 G. De lens is een tweede kitlens, hij kreeg deze bij zijn pakket van een nikon D50. Is het een lens die de moeite is om aan te kopen en hebben jullie een idee wat een goede, scherpe prijs hiervoor is? (hij is ongeveer een jaartje oud)

    ik hoor het wel...

    alvast bedankt
    Last edited by thomashouben; 26 januari 2007, 08:00.

  • #2
    Re: nikon AF-S DX 55-200?

    Ik denk dat 120-130 euro wel een mooie prijs is voor een lens van 1 jaar oud en in goede staat. Of ze in goede staat is moet je natuurlijk zelf bekijken.

    Grtz
    Nikon D50

    Comment


    • #3
      Re: nikon AF-S DX 55-200?

      aan zo een prijs had ik ook gedacht. Is het de moeite waard om deze aan te schaffen of zijn er grote nadelen aan deze lens...

      alvast bedankt

      Comment


      • #4
        Re: nikon AF-S DX 55-200?

        Ikzelf heb dit lesje ook, het is een goede aanvullinging in het tele bereik. En prijs kwaliteit is dit zeker een goede lens. Het is natuurlijk geen topkwaliteit maar voor de alledaagse fotograaf zeker de moeite. Het grote voordeel is de kleine afmeting en het geringe gewicht. Ik ben er zeker tevreden over.
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Re: nikon AF-S DX 55-200?

          al veel foto's mee gemaakt. zet anders maar eens een voorbeeldje neer om een ideetje te krijgen...

          gegroet

          Comment


          • #6
            Re: nikon AF-S DX 55-200?

            zoek anders maar eens op mijn naam al die foto`s zijn gemaakt met de nikon AF-S DX 55-200mm


            ruud

            Comment


            • #7
              Re: nikon AF-S DX 55-200?

              bedankt voor de reacties, nu zijn we al wat wijzer...

              merci

              Comment


              • #8
                Re: nikon AF-S DX 55-200?

                naar wat moet je kijken als je een tweede hands lens koopt, met andere woorden waar moet je op letten zodat je enkele weken later niet tot de vaststelling komt dat het een slechte koop is geweest?!

                zoals bijvoorbeeld stukken of mankementen...

                Comment

                Working...
                X