Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

    Momenteel kan men meedoen aan de fotowedstrijd van National Geographic.
    De wedstijd telt drie categorieën: Mens, Dier en Landschap.
    Per categorie worden er steeds drie prijzen weggegeven.
    Meer informatie op: http://www.ngfotowedstrijd.be/
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

    let er wel op,
    de foto mag nergens anders vertoond zijn (dus ook niet op fora denk ik)
    lees dus eerst goed de overeenkomst...
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

      Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
      let er wel op,
      de foto mag nergens anders vertoond zijn (dus ook niet op fora denk ik)
      lees dus eerst goed de overeenkomst...
      je mag er niet mee hebben deelgenomen aan andere wedstrijden, over dat ie ergens te zien is heb ik niets gelezen

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

        Ik vrees dat je enkel een reele kans maakt als je echt een goed onderwerp in beeld kan brengen. In mijn geval, grens O-en W-Vlaanderen is dat er niet echt. Spijtig







        (of ik kijk niet goed rond )

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

          Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
          Ik vrees dat je enkel een reele kans maakt als je echt een goed onderwerp in beeld kan brengen. In mijn geval, grens O-en W-Vlaanderen is dat er niet echt. Spijtig







          (of ik kijk niet goed rond )
          Je hebt nog tijd tot mei.

          Meedoen is belangrijker dan winnen hé

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

            Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
            je mag er niet mee hebben deelgenomen aan andere wedstrijden, over dat ie ergens te zien is heb ik niets gelezen
            ik bedoel dit:

            Oorspronkelijk geplaatst door nat geo
            Foto's mogen niet ouder zijn dan drie jaar en mogen niet eerder zijn gepubliceerd.
            of bedoelen ze daarmee in een tijdschrijft?
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

            FZ50

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

              gepubliceerd wil zeggen in bladen, niet op je internetsite (of forum), dat staat namelijk gelijk aan 'n foto-album

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                ha,mooie wedstrijd.

                maar denk dat het een onmogelijke zaak is om zoiets te winnen, toch voor de normale mens.

                meedoen is natuurlijk veel belangrijker dan winnen
                website: www.stijnboelens.com

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                  zijn winnaars van voorgaande jaren eigenlijk ergens gepubliceerd, zodat je 'n beetje kunt zien wat zoal bij hen in de smaak valt?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                    Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
                    maar denk dat het een onmogelijke zaak is om zoiets te winnen, toch voor de normale mens.
                    Tobelieve (Ronald Germeijs) is ook een "normale" mens en toch heeft ie het erop gewaagd!

                    Resultaat, winnaar van een award in de AL-THANI en een weekje Qatar + $4000

                    Dus inzenden die boel
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                      zijn winnaars van voorgaande jaren eigenlijk ergens gepubliceerd, zodat je 'n beetje kunt zien wat zoal bij hen in de smaak valt?
                      Neem hier een kijkje naar de vier beste foto's in elke categorie van de wedstrijd 2006:
                      People: http://www.nationalgeographic.com/ph...la-ipc-people/
                      Natural world: http://www.nationalgeographic.com/ph...natural-world/
                      Travel / Culture: http://www.nationalgeographic.com/ph...ravel-culture/

                      Andere foto's die gewonnen hebben bij National Geographic Traveller vindt je hier:
                      18th Annual Photo Contest Winners: http://www.nationalgeographic.com/tr...t_gallery.html
                      17th Annual Photo Contest Winners: http://www.nationalgeographic.com/tr...t_gallery.html
                      16th Annual Photo Contest Winners: http://www.nationalgeographic.com/tr...s_gallery.html

                      Buiten deze wedstrijd bestaat er tevens de mogelijkheid om jouw beste foto op te sturen met de kans op een eventuele publicatie in een van de volgende uitgaves van National Geographic: http://www7.nationalgeographic.com/n...hot/index.html
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                        Heb wel de indruk, als ik die regeltjes lees, dat je de rechten verliest? Er staat ook niets in dat als ze je foto ergens gebruiken dat je naam er zal bij staan.
                        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                        MySite - All your base are belong to us - What you say

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                          Heb wel de indruk, als ik die regeltjes lees, dat je de rechten verliest? Er staat ook niets in dat als ze je foto ergens gebruiken dat je naam er zal bij staan.
                          Je blijft steeds je rechten houden hoor ...
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                            De deelnemer geeft National Geographic Magazine toestemming zijn/haar foto('s) rechtenvrij te publiceren op een eventuele fotosite van National Geographic, maar behoudt het recht zijn/haar foto's van deze site te laten verwijderen

                            De deelnemer beschikt over de exclusieve rechten van de ingezonden foto('s). Als blijkt dat de inzender niet dezelfde persoon is als de daadwerkelijke fotograaf, wordt de foto uitgesloten van deelname.

                            De deelnemer is verantwoordelijk voor het verkrijgen van de noodzakelijke toestemming met betrekking tot het onderwerp/de inhoud. Als een afgebeeld persoon herkenbaar in beeld is gebracht, dan moet deze daarvoor bewijsbaar toestemming hebben gegeven.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe fotowedstrijd National Geographic

                              Oorspronkelijk geplaatst door pole Bekijk bericht
                              Als een afgebeeld persoon herkenbaar in beeld is gebracht, dan moet deze daarvoor bewijsbaar toestemming hebben gegeven.
                              Dat is toch 'n vrij onmogelijke regelgeving als ze een onderdeel 'mensen' in hun wedstrijd opnemen. De mensen die je in 't buitenland fotografeert kennen soms niet eens engels en sommigen kunnen niet eens schrijven, laat staan dat je alle mensen die je onderweg fotografeert iets gaat laten ondertekenen.

                              Comment

                              Working...
                              X