Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raynox kwaliteit

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raynox kwaliteit

    Hallooo

    Wiet iemand iets over de kwaliteit van de raynox Macro lens 250d voor canon g2? Die kost 69 Euro bij koopdigitaal.nl
    Heb eigenlijk een b&w +10 besteld maar ik denk dat het een spelleke van maanden zal worden.
    De b&w kost 39Eur. by the way
    Wat zou ik doen? Zou die raynox beter zijn?

    dank
    fre

    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

  • #2
    Fre,

    Waar heb je de B+W besteld ?
    Ik had de mijne binnen de week

    Comment


    • #3
      Heb hem eigenlijk dubbel besteld: bij nomatica en kamera-express
      Levertijd was binnen 4 dagen. Zogezegd. Nu al meer dan 2 weken en nog niets van gehoord.
      Had gevraagd me te verwittigen indien t langer ging duren dan een week. Niets.
      Wel, ze kunnen 'm houden denk ik, indien koopdigitaal.nl beter kan leveren.
      Waar heb jij 'm besteld???

      Fre.
      Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

      Comment


      • #4
        Ik heb hem via Ebay, Duitsland.
        Dit bleek Foto Kiesewetter te zijn (29 €)

        'k Heb hem net even opgezocht:

        Comment


        • #5
          bedankt
          ben je er tevreden van?
          heb je er soms een foto staan toevallig ? Ben benieuwd hoe scherp t wel kan

          groeten
          Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

          Comment


          • #6
            Mail me even je adres, dan mail ik twee testshots door waar je het effect en de vervorming kan zien

            Comment


            • #7
              Hallo frerossel,

              Ik heb hier een nieuwe (lees een paar weken oude) b&w lens liggen.
              Is niet wat ik eigenlijk wilde,ik heb ze in een plaatselijke fotozaak 62 Euro betaald.U mag ze voor 30 Euro hebben .
              Indien interesse,stuur maar een mailtje.
              mvg,

              Comment

              Working...
              X