Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood met witte stippen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood met witte stippen

    De eerste foto die ik post op dit forum ...
    Dit is een foto van zo'n 6 maanden geleden. Ik had toen nog een prutscamera (Medion). Ik vind 'm zeker niet optimaal, maar laat maar horen wat jullie denken ...

    Last edited by K_immy; 17 januari 2007, 21:07. Reden: foutje in de link ...
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

  • #2
    Re: Rood met witte stippen

    Foto is niet scherp, onrustige voor en achtergrond.
    Volgende keer beter.
    mvgr
    antoine200

    Comment


    • #3
      Re: Rood met witte stippen

      Voor een "pruts uit den Aldi" toch een behoorlijk resultaat vind ik.
      Volgende keer misschien de obstakels voor de paddo weghalen (grassprietjes, blaadjes), zodat de paddo vrij in beeld is.
      Probeer ook om de foto te nemen op gelijke hoogte van de paddo, geeft mooiere resultaten.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Rood met witte stippen

        helemaal geen gekke opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Rood met witte stippen

          Niet gek gedaan gezien het materiaal dat gebruikt is. Ik vind de toonzetting iets te warm en je mist idd scherpte op je onderwerp.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Rood met witte stippen

            Bedankt voor jullie reacties. Weer wat bijgeleerd
            Ik weet in theorie wel redelijk waar ik op moet letten, maar scherpstellen op het juiste onderwerp met bucht van den Aldi is niet zo eenvoudig. Ik hoop dat ik, na wat oefenen, met mijn nieuwe Canon S3 betere resultaten haal ...
            Laat de tips maar komen!
            Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

            Comment


            • #7
              Re: Rood met witte stippen

              Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
              Bedankt voor jullie reacties. Weer wat bijgeleerd
              Ik weet in theorie wel redelijk waar ik op moet letten, maar scherpstellen op het juiste onderwerp met bucht van den Aldi is niet zo eenvoudig. Ik hoop dat ik, na wat oefenen, met mijn nieuwe Canon S3 betere resultaten haal ...
              Laat de tips maar komen!
              Ik heb toevallig ook die Medion, maar 'bucht' uit den Aldi zou ik het nog zo niet durven noemen. Ik heb die lange tijd gebruikt voor m'n Nikon, en ik moet zeggen dat er toch 'deftige' foto's mee genomen zijn. Nu ja deftig naar mijn normen dan, maar smaken zijn uiteraard persoonlijk, hé.

              Jouw foto vind ik nog zo slecht niet. Je moet er natuurlijk ook geen wonderen van verwachten.

              Ik vind het trouwens altijd een handig dingetje om mee te nemen naar pretparken e.d.

              Hier enkele foto's genomen met die 'bucht'.







              http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

              Comment


              • #8
                Re: Rood met witte stippen

                Met het woord "bucht" verwees ik met een knipoog naar het bijhorende lied van CPeX. Het is zo dat ik leuke dingen heb gedaan met die Medion en hij is compact natuurlijk, maar op een moment ga je toch erg merken dat de mogelijkheden beperkt zijn en dat het resultaat niet is zoals je het had gewild. En dan is het tijd voor iets beter ...
                Jouw foto's zijn niet slecht, maar ik zou me hiermee niet wagen aan vergrotingen afdrukken enz.
                Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

                Comment


                • #9
                  Re: Rood met witte stippen

                  Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
                  Met het woord "bucht" verwees ik met een knipoog naar het bijhorende lied van CPeX. Het is zo dat ik leuke dingen heb gedaan met die Medion en hij is compact natuurlijk, maar op een moment ga je toch erg merken dat de mogelijkheden beperkt zijn en dat het resultaat niet is zoals je het had gewild. En dan is het tijd voor iets beter ...
                  Jouw foto's zijn niet slecht, maar ik zou me hiermee niet wagen aan vergrotingen afdrukken enz.
                  Inderdaad, als je dan de foto's vergelijkt genomen met een dsrl merk je inderdaad een groot verschil, maar je kan geen appels met peren vergelijken.

                  Het toestelletje is goed om gewoon wat alledaagse shoots te nemen. Da's ook alles. Bij mijn Medion lukt het zelfs niet om een deftige macrofoto te nemen. Jouw foto vind ik dan ook heel geslaagd.

                  Afdrukken op gewoon fotoformaat gaat nog, maar perfecte vergrotingen kan je inderdaad wel vergeten.
                  http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rood met witte stippen

                    Die enkele foto's die ik heb opgegeven zijn gebruikt voor enkele communiekaartjes. Om af te drukken op formaat 10x15. Ging dus nog perfect...





                    Maar ik wijk af van het onderwerp. Het gaat hier om macrofoto's, dus...
                    http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

                    Comment

                    Working...
                    X