Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital zoekt medewerkers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital zoekt medewerkers

    Belgiumdigital zoekt medewerkers

    - Belgiumdigital vzw is dringend op zoek naar een financieel verantwoordelijke om de boekhouding van de vzw in goede banen te leiden. Kennis van btw-boekhouding is een pluspunt.

    - Belgiumdigital vzw wenst de groep medewerkers uit te breiden met een commercieel medewerker. Hij of zij staat in voor de commerciële contacten met bedrijven, handelaars en invoerders.

    Beide functies zijn op vrijwillige basis en onbezoldigd.
    Enthousiaste kandidaten kunnen zich melden via e-mail aan de voorzitter van de Raad van Bestuur, JaJa.


    De forumleiding

  • #2
    Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

    Jammer genoeg is er onder de meer dan 14.000 forumleden geen enkele kandidaat als financieel verantwoordelijke. Misschien schrikt de omschrijving een aantal potentiële kandidaten af.
    Ter verduidelijking: de boekhouding op zich zal door een externe firma gebeuren, maar we hebben een financieel medewerker nodig die enkele facturen kan uitschrijven, en de in- en uitgaven kan opvolgen. Dit is géén taak waar je dagelijks uren mee in de weer bent.
    Interesse of nog vragen? E-mail de voorzitter van de Raad van Bestuur, Jaja.

    Comment


    • #3
      Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

      "Geen kandidaat te vinden tussen de bijna 300 vzw-leden" schetst de situatie misschien toch iets juister...

      Tussen die 13.700 anderen die het al niet de moeite vinden om vzwlid te worden zal je ze zeker niet vinden
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

        Had ik de tijd en de kennis,dan graag ,
        jammer genoeg houden een full-time en part-time job me volledig in men greep ,daarbijkomend nog men vrouw en kinderen.

        Ik hoop dan ook dat julie snel een kandidaat vinden,
        Mvg Des

        Comment


        • #5
          Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

          Hoi,

          Ikzelf ben een internationale VZW aan het oprichten, de statuten worden nu ondertekend door onze internationale medewerkers uit verschillende continenten
          Indien ik daar geen voorzitter zou zijn had ik me graag kandidaat gestelt voor een functie binnen BD.
          Groetjes,
          Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

          Comment


          • #6
            Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

            'k Ben afgestudeerd van een boekhoudkundige richting vorig jaar.

            Jammer genoeg heb ik besloten hier niet mee verder te gaan,
            want nu studeer ik een Lerarenopleiding Secundair Onderwijs in de Informatica.

            'k Zal misschien eerst beginnen met me aan te sluiten bij de VZW.
            | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

            Comment


            • #7
              Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

              Oorspronkelijk geplaatst door Citation Bekijk bericht
              Hoi,

              Ikzelf ben een internationale VZW aan het oprichten, de statuten worden nu ondertekend door onze internationale medewerkers uit verschillende continenten
              Indien ik daar geen voorzitter zou zijn had ik me graag kandidaat gestelt voor een functie binnen BD.
              Groetjes,
              das heel leuk allemaal, maar daar heeft de Forumleiding jammer genoeg niets aan.
              succes.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                das heel leuk allemaal, maar daar heeft de Forumleiding jammer genoeg niets aan.
                succes.
                grt,bouk.
                T'is maar te zeggen Bouk dat het ons niet onberoerd laat
                Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

                Comment


                • #9
                  Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

                  Oorspronkelijk geplaatst door Citation Bekijk bericht
                  Hoi,

                  Ikzelf ben een internationale VZW aan het oprichten, de statuten worden nu ondertekend door onze internationale medewerkers uit verschillende continenten
                  Indien ik daar geen voorzitter zou zijn had ik me graag kandidaat gestelt voor een functie binnen BD.
                  Groetjes,
                  Hoe zit dat eigenlijk met de door jou voorgestelde SD-shoot op EBKT, Citation?
                  "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                  Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                  Uit: Apocrief

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

                    Ben momenteel secretaris en webmaster van een oud-leidingsvereniging, afgevaardigde van een voetbalploegske en heb 2 jonge kinderen en een vrouwtje dat vind dat ik teveel aan mijn PC hang.... ken je dat Ook maar om te zeggen dat ik me wel betrokken voel bij iets waarvan ik deel uitmaak, maar helaas op dit ogenblik geen tijd heb om me te engageren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgiumdigital zoekt medewerkers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Citation Bekijk bericht
                      T'is maar te zeggen Bouk dat het ons niet onberoerd laat
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                      Hoe zit dat eigenlijk met de door jou voorgestelde SD-shoot op EBKT, Citation?
                      Ik heb mondelinge toestemming gekregen van de directeur. Ik zou dit gebeuren nu niet laten doorgaan, maar in juni, juli of augustus. Hiermee hebben we meer kans op mooi weer en blijft het vliegveld langer open.
                      Maar ik wil dit volgens de BD regels organiseren en dit gebeuren komt op de agenda van de raad van bestuur van het vliegveld. Dan pas kan ik een schriftelijke toestemming krijgen zoals gevraagd.
                      Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

                      Comment

                      Working...
                      X