Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnenlocatie voor huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnenlocatie voor huwelijk

    Ik moet aanstaande zaterdag het huwelijk fotograferen van een neef. Maar er wordt slecht weer voorspeld. We zijn van West Vlaanderen. Heeft er iemand een voorstel waar we heen kunnen gaan als het regent. Bij mooi weer hadden we aan Brugge centrum gedacht.

  • #2
    Re: binnenlocatie voor huwelijk

    Oorspronkelijk geplaatst door kitaro Bekijk bericht
    Ik moet aanstaande zaterdag het huwelijk fotograferen van een neef. Maar er wordt slecht weer voorspeld. We zijn van West Vlaanderen. Heeft er iemand een voorstel waar we heen kunnen gaan als het regent. Bij mooi weer hadden we aan Brugge centrum gedacht.
    hier in leuven gaan de mensen dan gemakkelijk naar de kruidtuin in de serres ik weet niet of je dat hebt in brugge maar zoiets ?

    en ja hoever wil je rijden want westvlaanderen is groot he
    BD0789BE

    Comment


    • #3
      Re: binnenlocatie voor huwelijk

      Oorspronkelijk geplaatst door kitaro Bekijk bericht
      Ik moet aanstaande zaterdag het huwelijk fotograferen van een neef. Maar er wordt slecht weer voorspeld. We zijn van West Vlaanderen. Heeft er iemand een voorstel waar we heen kunnen gaan als het regent. Bij mooi weer hadden we aan Brugge centrum gedacht.
      Fout vertrekpunt: in het draaiboek moeten altijd alternatieve scenario's worden voorzien. Rekenen op goed weer is vragen om fiasco's.

      Waarom zijn huwelijksfotografen duur? Niet omwille van het materiaal (alhoewel) want digitaal werken is goedkoper dan analoog. Maar omwille van de werkuren, de voor- en nabespreking, de voorbereiding en het werken aan de zekerheid van een geslaagde dag.

      Zo probeer ik steeds de ceremoniemeester vooraf te pakken te krijgen. Doorgaans is dat een man met veel ervaring, die nuttige tips kan geven (als het niet diezelfde nonkel Bert is ). Vaak stellen die het op prijs als je samen met hem het draaiboek even doorneemt - zij kunnen dan ook suggesties geven en kennen vaak vele locaties.

      Ook al eens aan gedacht de kerk zélf als locatie te gebruiken? Met de schuldige medeplichtigheid van de pastoor kan je vaak op onbetreden plaatsjes komen: het hoogkoor, aan het orgel, de klokketoren, de sacristie, zelfs de biechtstoelen of het preekgestoelte.... Soms zien mensen de meest voor de hand liggende oplossingen niet.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: binnenlocatie voor huwelijk

        Oorspronkelijk geplaatst door kitaro Bekijk bericht
        Bij mooi weer hadden we aan Brugge centrum gedacht.
        Enkele slechtweer ideeën in Brugge...

        - Sint-Sebatiaansgilde (maar vrees dat het daar erg moeilijk zal zijn om een afspraak te versieren)
        - museum? (keuze genoeg...)
        - misschien als't sportliefhebbers zijn... een voetbalstadion. Kan apart beeldmateriaal opleveren.
        - ...
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

        Comment


        • #5
          Re: binnenlocatie voor huwelijk

          Ook in Brugge:

          - Vismarkt
          - Doorgang Belfort en terras 1e verdiep buiten (misschien binnen op de eerste etage naar de toren als dat mag)
          - Straatje tussen Vismarkt en Burg
          - Toyo ito ding (aka carwash) op de Burg (voor zolang dit er nog staat en als je door de afsluiting kruipt)
          - oud St-Jan (losstaand gebouw aan Zonnekemeers)

          Comment


          • #6
            Re: binnenlocatie voor huwelijk

            We hebben ondertussen een binnenlocatie gevonden en het wordt het dolfinarium. Maar ben wat onwennig want ik weet echt niet hoe ik dat ga doen. Anders doe je de mensen eens van achter een boom komen en ja laat ze eens wandelen. Weet het echt niet hoe ik het zal aanpakken. Heeft iemand ervaring ermee.

            Comment


            • #7
              Re: binnenlocatie voor huwelijk

              Op zijn minst voordien de locatie verkennen...
              ______
              www.vue.photo

              Comment


              • #8
                Re: binnenlocatie voor huwelijk

                Oorspronkelijk geplaatst door kitaro Bekijk bericht
                We hebben ondertussen een binnenlocatie gevonden en het wordt het dolfinarium. Maar ben wat onwennig want ik weet echt niet hoe ik dat ga doen. Anders doe je de mensen eens van achter een boom komen en ja laat ze eens wandelen. Weet het echt niet hoe ik het zal aanpakken. Heeft iemand ervaring ermee.
                Er is genoeg decor om diverse dingen te doen... maar inderdaad best eens op voorhand gaan kijken. Eens praten met de trainers want mogelijk heden genoeg om samen te werken met de dieren.
                | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                Comment


                • #9
                  Re: binnenlocatie voor huwelijk

                  'k Ben verleden jaar daar binnen geweest voor communi foto's te nemen.
                  Eigenlijk goed geweest maar er zitten een paar adderkes onder het gras.
                  - Zeker voordien afspraak maken met de trainers.
                  - Er moet betaald worden.
                  - Verboden uw flitser te gebruiken, jammer want daar is niet veel licht binnen als het slecht weer is. Dat zal't wel zijn anders ging je niet naar daar.
                  - Je doet wat zij ( de trainers zeggen ) zeggen, nu sta je daar en dan daar enz.... Zij weten wat die dieren kunnen en wat er van verwacht kan worden.

                  Pasop ik zeg niet dat het daar slecht is maar den tweede keer lukt da zeker beter dan den eerste keer.Alléé dan spreek ik voor mijneigen.
                  Sucses.
                  Digitale groeten
                  K.J.W.

                  Comment


                  • #10
                    Re: binnenlocatie voor huwelijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                    'k Ben verleden jaar daar binnen geweest voor communi foto's te nemen.
                    Eigenlijk goed geweest maar er zitten een paar adderkes onder het gras.
                    - Zeker voordien afspraak maken met de trainers.
                    - Er moet betaald worden.
                    - Verboden uw flitser te gebruiken, jammer want daar is niet veel licht binnen als het slecht weer is. Dat zal't wel zijn anders ging je niet naar daar.
                    - Je doet wat zij ( de trainers zeggen ) zeggen, nu sta je daar en dan daar enz.... Zij weten wat die dieren kunnen en wat er van verwacht kan worden.

                    Pasop ik zeg niet dat het daar slecht is maar den tweede keer lukt da zeker beter dan den eerste keer.Alléé dan spreek ik voor mijneigen.
                    Sucses.
                    Alvast bedankt voor de hulp. Is het mogelijk om een paar foto's van in het dolfinarium door te sturen of te posten? Dan kan ik me al iets voorstellen van de mogelijkheden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: binnenlocatie voor huwelijk

                      sorry , alles aan de rechthebbende ouders gegeven.
                      Ik heb hier niets meer van staan.
                      Digitale groeten
                      K.J.W.

                      Comment


                      • #12
                        Re: binnenlocatie voor huwelijk

                        Hallo,

                        Aanstaande zaterdag heb ik dat huwelijk gefotografeerd in het dolfinarium. Het is heel goed meegevallen. Ik vindt het persoonlijk niet zo romantisch voor een huwelijk maar dat is elk zijn smaak. Het zijn wel mooie foto's geworden. Maar je hebt niet te kiezen welke foto's je maakt je moet een beetje hetgeen trekken dat de trainers zelf zeggen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: binnenlocatie voor huwelijk

                          Een verwittigd man / vrouw is er twee waard.
                          Digitale groeten
                          K.J.W.

                          Comment


                          • #14
                            Re: binnenlocatie voor huwelijk

                            Oorspronkelijk geplaatst door kitaro Bekijk bericht
                            Hallo,

                            Aanstaande zaterdag heb ik dat huwelijk gefotografeerd in het dolfinarium. Het is heel goed meegevallen. Ik vindt het persoonlijk niet zo romantisch voor een huwelijk maar dat is elk zijn smaak. Het zijn wel mooie foto's geworden. Maar je hebt niet te kiezen welke foto's je maakt je moet een beetje hetgeen trekken dat de trainers zelf zeggen.
                            Heb je wat foto's die je mag plaatsen? Ben wel 'ns benieuwd hoe dat geworden is in 'n dolfinarium.

                            Comment


                            • #15
                              Re: binnenlocatie voor huwelijk

                              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                              Heb je wat foto's die je mag plaatsen? Ben wel 'ns benieuwd hoe dat geworden is in 'n dolfinarium.
                              hallo,

                              Zou heel graag eens foto's op dit forum plaatsen en ook deze van het dolfinarium maar het lukt niet. Is het mogelijk om mss eens een beetje uitleg te geven.

                              Comment

                              Working...
                              X