Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stoppen met roken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stoppen met roken

    Ik moet van de dokter stoppen met roken......
    Om mezelf wat motivatie te geven heb ik deze foto gemaakt en op m'n bureaublad geplaatst.
    Zou het helpen?

    Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
    http://petermaas.blogspot.com/

  • #2
    Re: stoppen met roken

    geen idee hoe dat bij rokers werkt, maar als lijner zou ik toch geen foto moeten zien van 'n bakje patat als ik wil kunnen volhouden op de moeilijke momenten

    Comment


    • #3
      Re: stoppen met roken

      Misschien beter een foto van een door roken verwoeste long Succes met de stoppoging

      Comment


      • #4
        Re: stoppen met roken

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        Misschien beter een foto van een door roken verwoeste long Succes met de stoppoging
        Ik krijg m'n camera niet door mijn keel...en dan die flitser nog, want het zal wel donker zijn daarbinnen
        Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
        http://petermaas.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: stoppen met roken

          als je nou eens je droomtoestel neerzet op photo het bedrag erlangs... en telkens je een cigaret wil aansteken... zet je de prijs erlangs... je zult al snel je toestel gespaard hebben

          succes ermee..
          een vééél te zware rugzak ;)

          Comment


          • #6
            Re: stoppen met roken

            Twee van de mannen waarmee ik op standenbouw geweest ben deze week zijn gestopt met roken, de ene nu al twee jaar, de andere vijf weken. Ze zeggen: "geen prutsen, geen gezever, geen plakkerkes, niet "minderen", gewoon: "nu is 't gedaan", en niet "allez dan, nog eentje"."
            Misschien is 't een tip, maar natuurlijk zoekt iedereen zelf de beste manier.
            Het eist wat wilskracht...

            Iemand anders die ik ken, die gestopt is met roken, heeft een leuke gewoonte: elke keer als iemand hem een sigaret aanbiedt neemt hij die uit het pakje en breekt hij ze voor hun ogen doormidden

            Comment

            Working...
            X