Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokonijneberg, rare jongens toch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokonijneberg, rare jongens toch

    Ik tik www.konijnenberg.be in, en zoek naar de tamron 17-50 2.8 voor Nikon.
    Kost 409 € of zo. Voldoende op voorraad in Belgie. Ikke in den auto, en naar ginder (Turnhout).
    Kom eraan, vraag naar die lens, oei mijnheer, het zou kunnen dat we die niet meer hebben. Ik zeg, website, voldoende op voorraad? Ja, maar als ie net verkocht is... ik zeg, maar daarvoor heb je toch de melding "beperkt beschikbaar"? Enfin, er staat er nog 1 in de vitrine, die heb ik nu.
    Dan de prijs , plotseling kost ie 415 of zo. Ik zeg, op de site 409, blabla, je weet wel. Ja mijnheer , moet je wel boven het Belgisch vlaggetje aanduiden. Ja hoh, ik heb wel de belgische website gekozen, maar inderdaad , je krijgt ongemerkt een redirekt naar .nl, met het welgekende verschil in btw.
    Dan komt de betaling, ow, mijnheer, met visa rekenen we 2% extra. Ik dacht dat dit niet mocht?
    Het zijn Nederlanders natuurlijk. En ik had geen zin om naar Fotokoch te rijden, 369€ staat ie daar. Moest hem s'avonds hebben.

    Maar ik heb toch het gevoel dat het allemaal kantje boord is, ze missen dat commerciele extraatje in hun omgang.

  • #2
    Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

    Inderdaad, de website van konijn is niet zo handig voor niet-nederlanders.

    Dat van die visa staat nochtans wel vermeld op hun website. (maar waar nu al weer... )
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

    Comment


    • #3
      Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

      Toch wel uitkijken bij Konijn. Op hun "Belgische site" staat de Nikon 18-200 te koop voor(schrik niet) 812,43 euro !! Verleden week kon ik die kopen bij een plaatselijke handelaar voor 685 euro............... Zo zie je maar.

      Comment


      • #4
        Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
        Toch wel uitkijken bij Konijn. Op hun "Belgische site" staat de Nikon 18-200 te koop voor(schrik niet) 812,43 euro !! Verleden week kon ik die kopen bij een plaatselijke handelaar voor 685 euro............... Zo zie je maar.
        De goedkoopste zijn ze zeker niet, of niet altijd, ik heb hier lokaal de sigma 50-150 2.8 ex voor 575 gekocht.
        Maar, daar gaat het niet om, wel om de "extraatjes"

        Comment


        • #5
          Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Maar, daar gaat het niet om, wel om de "extraatjes"
          Behalve een kop koffie, heb ik daar nog een extraatjes gekregen, behalve 2% extra betalen via Visa

          Comment


          • #6
            Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

            mijn schoonvader zweert al heel zijn leven bij Grobet in antwerpen.

            maar toen hij overlaatst een 400D kocht heb ik hem toch aangemoedigd om met mij eens naar het konijn te rijden.
            inclusief lens en nog wat andere extra's was het verschil toch snel enkele honderd euro's.

            Plus dat de mensen daar ook hun tijd genomen hebben om alles uit de dozen te halen en ons de kans gegeven hebben om te testen.

            het verschil BE / NL prijzen is idd soms verwarrend en hun visa policy mag volgens de letter van de wet niet maarja die dingen zijn hier al dikwijls besproken en de meesten van ons weten dat al langer, niet ?

            G
            As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
            like.no.other

            Comment


            • #7
              Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

              ik ga naar studio 73 vind ze daar erg vriendelijk en ze helpen je de prijs voor mijn kit viel erg mee als ik alle extra's mee tel.
              BD0724BE

              Nikon D 80

              Comment


              • #8
                Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                ik zoek altijd via kelkoo.nl en dan krijg je vanzelf alle aanbieders van het product wat je zoekt te zien en de prijs die ze daar voor rekenen

                meestal komen cameranu.nl en digitalstreet.nl er als goedkoopsten uit

                Comment


                • #9
                  Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                  Een Tamron lens koop je toch via www.tamron.be ?
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                    Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                    Een Tamron lens koop je toch via www.tamron.be ?

                    dan komde kei hard bij Konijn uit
                    BD0789BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                      Ik had een Nikkor 18-70 DX besteld bij Fotokonijnenberg. Op het moment van bestelling was deze ruimschoots op vooraad. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden later (je leest het goed, een kwart jaar!) en ik heb 'm nog niet binnen... Opzich ben ik best tevreden over deze winkel, maar voortaan bel ik eerst even om zeker te zijn dat er iets is...
                      One day, I would like to make nice pictures :-)
                      www.lucaskoijen.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                        op 'n nederlands forum waar ik kom zijn ze ook zo idolaat van dat konijnenberg, terwijl ik eigenlijk vooral klachten lees

                        waarom bestel je dan niet bij een andere online aanbieder, die zijn vaak snel en hebben het spul nog in huis ook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                          op 'n nederlands forum waar ik kom zijn ze ook zo idolaat van dat konijnenberg, terwijl ik eigenlijk vooral klachten lees

                          waarom bestel je dan niet bij een andere online aanbieder, die zijn vaak snel en hebben het spul nog in huis ook
                          oh; welke dan??
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                            mijn schoonvader zweert al heel zijn leven bij Grobet in antwerpen.

                            maar toen hij overlaatst een 400D kocht heb ik hem toch aangemoedigd om met mij eens naar het konijn te rijden.
                            inclusief lens en nog wat andere extra's was het verschil toch snel enkele honderd euro's.
                            Toen ik onlangs mijn D50 kocht stond deze bij grobet dan weer goedkoper dan bij konijn.
                            Plus dat de mensen daar ook hun tijd genomen hebben om alles uit de dozen te halen en ons de kans gegeven hebben om te testen.
                            Dat doen ze bij mijn weten in bovengenoemde zaak ook, en ik vermoed dat dat dit kan bij elke zichzelf respecterend handelaar.

                            Wat betreft die visa extra, dat heb ik nog nergens meegemaakt. Al wel heb ik het omgekeerde gehoord. Als je iets koopt en niet met visa betaalt krijg je nog extra korting.
                            Vriendelijke groeten,Raf

                            www.rafvandenbogaert.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

                              oh; welke dan??
                              cameranu.nl en digitalstreet.nl zijn meestal het goedkoopst met vele producten (zoek via kelkoo.nl op hetgeen je nodig hebt) en de levering is snel

                              Comment

                              Working...
                              X