Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon a40

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon a40

    ik heb al een hele tijd een canon a40 waar ik heel tevreden mee ben. in de doos zit een cd van arcsoft en "canon digital camera solutions disk v8.0" op deze laatste staat cd1 is er dan nog een tweede cd ook ? Want ik heb deze cd 2 keer, heb ik er dan gewoon een te veel of had ik een andere ook nog moeten hebben?

    site[/URL]

  • #2
    Beste,

    Bij mijn Canon A40 zaten ook 3cd's bij, 1x ArcSoft, en 2x Digital Camera Solution disk V8.0 (beide dezelfde cd's hoor)
    Ik heb er geen idee van waarom Canon 2x dezelfde cd erbij steekt (uiterlijk zijn ze niet hetzelfde, de ene is zwart, de andere gewoon met rode letters)

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      Bij mij hetzelfde. 2 cd's canon digital camera solutions disk v11.0 bij mijn G3. De tweede was echter zonder tekst en zag er langs de bovenkant bijna identiek uit als de leeszijde van de cd.
      Het is blijkbaar zo ook bij jullie.
      Groetjes,

      Comment


      • #4
        Originally posted by DaVa
        Beste,

        Bij mijn Canon A40 zaten ook 3cd's bij, 1x ArcSoft, en 2x Digital Camera Solution disk V8.0 (beide dezelfde cd's hoor)
        Ik heb er geen idee van waarom Canon 2x dezelfde cd erbij steekt (uiterlijk zijn ze niet hetzelfde, de ene is zwart, de andere gewoon met rode letters)

        greetz
        Een CD voor de PC en éen voor de Mac

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment

        Working...
        X