Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opengesperd . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opengesperd . . .

    Ziet er gevaarlijker uit dan het is, eerder snapshot aangezien deze foto gemaakt is met de Sigma 30 f/1.4 die ik net gekocht had en aan het testen was.



    Camera Model: NIKON
    Lens Focal Length: 30,00 mm Shutter Speed: 1/60 sec
    F-Number: F1,8
    ISO: 500
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Opengesperd . . .

    Vond ie de lens lekker, zo'n Sigmaatje als ontbijt ?

    Grapje, is wel een aparte blik op een niet alledaagse lokatie, zo tussen de tanden en slabbertong
    Groeten,
    Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Opengesperd . . .

      een mooi moment, maar het een snapshot te noemen omdat het genomen is met een Sigma, gaat me te ver.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Opengesperd . . .

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        een mooi moment, maar het een snapshot te noemen omdat het genomen is met een Sigma, gaat me te ver.
        grt,bouk.
        Bouk, ik bedoelde eigenlijk enkel maar dat ik thuis met deze lens aan het rondwandelen was en de eerste de beste gelegenheid te baat nam om een fotootje te maken , dus niks voorbereiding, in mijn ogen was dit eigenlijk een lucky shot, want toen ik richtte zat ik te dichtbij en kon de camera niet scherpstellen, pas bij het achterover leunen hoorde ik de sluiter opengaan . . . en toen lag ik ineens op mijn rug . . . letterlijk uitgeteld . . . ik moest wel voorzichtig zijn, deze "wolf" weegt zeker dik 2 kg . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Opengesperd . . .

          Zie ik daar nu nog geen stukje lens zitten ??

          Comment


          • #6
            Re: Opengesperd . . .

            Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
            Zie ik daar nu nog geen stukje lens zitten ??
            Eric, die nieuwe bril toch eens laten checken . . . da' s de weerspiegeling
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Opengesperd . . .

              Sorry op mijne bril zit een beetje back-focus op
              Maar ziet er toch en lekker lensje uit hoor.

              Comment


              • #8
                Re: Opengesperd . . .

                Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                Sorry op mijne bril zit een beetje back-focus op
                Hoe dikwijls heb ik je al niet gezegd om bij je merk te blijven????
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X