Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

men eerste keer..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • men eerste keer..

    met de 60mm macro lens voor canon althans... daarstraks gekocht en dit was het eerste kiekje :-)


    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

  • #2
    Re: men eerste keer..

    Ik vind het een mooie reeks, met voorkeur voor de eerste vooral hier de compo. De scherpte is prima. Alleen is je titel white... en ik had dan ook een witte bloem verwacht, Het kan ook zijn dat ik het kleur hier niet optimaal zie (ik zit op een kadukke pc te werken in Marakech)

    Mvg Jasmine
    Update12/05/10
    BLOG
    Leica M9/Fuji X 100s/phone

    Comment


    • #3
      Re: men eerste keer..

      Oorspronkelijk geplaatst door jasmine Bekijk bericht
      Ik vind het een mooie reeks, met voorkeur voor de eerste vooral hier de compo. De scherpte is prima. Alleen is je titel white... en ik had dan ook een witte bloem verwacht, Het kan ook zijn dat ik het kleur hier niet optimaal zie (ik zit op een kadukke pc te werken in Marakech)

      Mvg Jasmine
      Precies wat ik ook dacht : "White hope" , zou je toch een wittere bloem verwachten. Foutje met de witbalans ?
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: men eerste keer..

        wit balans waarschijnlijk.. kga jullie een geheim verklappen.. ik ben beetje kleurenblind en ja voor mij is da ook nog "wit" op mijn scherm
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

        Comment


        • #5
          Re: men eerste keer..

          Twee mooie foto's! Mijn voorkeur gaat naar de tweede. Het wit is niet echt 100% wit, maar witte bloemen zijn dat ook niet altijd.
          Groetjes,
          http://kadoosje.blogspot.com

          Comment

          Working...
          X