Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek ... foto-sharing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik zoek ... foto-sharing

    Ik ben op dit ogenblik ingeschreven op Flickr als foto-uploadsite. Ik laad daar vaak gewoon full-size JPEGs op, dat is een eenvoudige manier van back-up.

    Bij flickr kan ik echter (net zoals bij zoveel andere sites) geen foto's beschermen met een paswoord. Ik kan alleen foto's private maken voor friends en familie, maar daar heb ik geen boodschap aan.

    Ik wil gewoon een groep foto's kunnen beschermen met een paswoord.... en dus meerdere sets hebben met aparte paswoorden

    Kan iemand mij helpen ?

    sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

  • #2
    Re: Ik zoek ... foto-sharing

    Tomas,
    bij fotopic kan dat.
    Je maakt een galerij aan die kan je een paswoord geven dan zijn alle aangemaakte collecties met het paswoord van de galerij beveiligd. Daarbij kan je ook nog instellen dat rechtsklikken niet toegelaten is zodat de foto's niet van de website kunnen gedownloaded worden.
    Maar je kan ook elke collectie een apart paswoord geven ( geef dan wel geen paswoord voor het bekijken van de gallerij!)
    Denk dat het dat is wat je zoekt.
    groeten linda16093

    Comment


    • #3
      Re: Ik zoek ... foto-sharing

      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
      Tomas,
      bij fotopic kan dat.
      Je maakt een galerij aan die kan je een paswoord geven dan zijn alle aangemaakte collecties met het paswoord van de galerij beveiligd. Daarbij kan je ook nog instellen dat rechtsklikken niet toegelaten is zodat de foto's niet van de website kunnen gedownloaded worden.
      Maar je kan ook elke collectie een apart paswoord geven ( geef dan wel geen paswoord voor het bekijken van de gallerij!)
      Denk dat het dat is wat je zoekt.
      groeten linda16093
      Dat kan inderdaad, maar met een Free account ben je wel beperkt tot 250MB, en daar zal je heel snel zijn met full-size foto's.
      Je kan wel extra ruimte bijkopen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Ik zoek ... foto-sharing

        fototime.com daar ben ik al 5 jaar bij en al 5 jaar tevreden van. $23.95 per jaar voor 1 giga met 10 giga trafiek per maand !
        Zeer goede ondersteunende software.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Ik zoek ... foto-sharing

          Ik heb ondertussen al iets gevonden... zenfolio
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

          http://supermasj.zenfolio.com

          Comment


          • #6
            Re: Ik zoek ... foto-sharing

            Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
            Ik heb ondertussen al iets gevonden... zenfolio
            Zou je soms zo vriendelijk willen zijn om je bevindingen te laten weten, ben ook naar zo iets op zoek. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal wel dik ok uit. Onbeperkte opslog voor zo'n 30 euro in de maand.

            Bert

            Comment


            • #7
              Re: Ik zoek ... foto-sharing

              Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
              Zou je soms zo vriendelijk willen zijn om je bevindingen te laten weten, ben ook naar zo iets op zoek. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal wel dik ok uit. Onbeperkte opslog voor zo'n 30 euro in de maand.

              Bert

              Dat is per jaar 40 USD. Als je mijn referral code gebruikt 5UN-V7Q-T5Z krijg je nog eens 5 USD korting.


              Ik vergelijk met flickr => voordeel is dat je gallerijen met paswoorden kan afsluiten, wat niet kan in Flickr. Zo moet je familie en vrienden niet vragen van zich aan te melden, en ze daarna aangeven als vrienden of familie, wat een heel gedoe is

              Er kunnen geen comments gegeven worden op de foto's, dat is dan weer jammer.

              Op het eerste zicht (na het uploaden van 100 foto's lijkt het mij allemaal dik in orde. Het browsen verloopt erg natuurlijk


              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #8
                Re: Ik zoek ... foto-sharing

                Ik zal eens een kijkje nemen.
                Ik zie net dat je ook 14 dagen kan uitproberen... Lijkt me wel handig. Ivm de de comments, ze zeggen dat het in de toekomst wel zal kunnen. Maar hoe lang is de toekomst ?

                Bert

                Comment


                • #9
                  Re: Ik zoek ... foto-sharing

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
                  Ik zal eens een kijkje nemen.
                  Ik zie net dat je ook 14 dagen kan uitproberen... Lijkt me wel handig. Ivm de de comments, ze zeggen dat het in de toekomst wel zal kunnen. Maar hoe lang is de toekomst ?

                  Bert
                  Ik zou het niet weten. Mijn Flickr site ga ik iig afbouwen, deze is gewoon beter opgebouwd. Hij mist wel wat snelheid ivm Flickr, maar presentatie is echt wel beter..
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment

                  Working...
                  X