Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwarte mousse voor fotokoffer

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zwarte mousse voor fotokoffer

    Beste digifreaks,


    Weet er iemand waar je van die zwarte schuimrubber kan kopen om een fotokoffer in te delen...

    Ik heb zaterdag op de rommelmarkt een koffertje (40 cm lang X20cm breed X13 cm hoog) kunnen op de kop tikken (zie foto) waterdicht, legerkwaliteit (volgens mij kan je er met de auto over...). Prijs 1 euro!!! Heb maar niet afgeboden....




    Met vriendelijke groeten,


    Todosranas
    Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

  • #2
    ben nog vergeten te zeggen dat het uit kunststof is en zodoende vederlicht (lichtelijk overdreven...)
    Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

    Comment


    • #3
      Ziet er mooi uit dat koffertje.
      Je kan zo'n schuilrubber vinden in een doe 't zelfzaak, denk ik.

      Comment


      • #4
        Mic jij ziet een koffer
        ik alleen maar een rood kruisje
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          in gamma en brico vind je het meestal per lopende meter. let op dat ze je geen akoestisch schuim verkopen, kost pakken meer maar ziet er vergelijkbaar uit.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Hoi Todosranas,

            Zie ook alleen maar een kruisje Voor de mousse zie eens op volgende site: www.peli.com die koffers kan je kopen met of zonder mousse misschien is dit apart verkrijgbaar? Anders eens zien bij mensen die flight cases maken? Discjockys? Denk ook speciaalzaken afhangkelijk van welke kwaliteit je zoekt?

            mvg Steve
            Olympus 5050Z, PT-015, Raynox DCR-720 + RT5241, Lowepro Nova 4 + TX20

            Comment


            • #7
              Rechtstreeks linken naar pBase gaat niet Todosranas!

              http://jjj.image.pbase.com/u20/todosranas/medium/12999440.fotokofferSmall.jpg

              Ziet er wel uit!

              ps: of het moest zijn dat je betalend lid bent, want eerst kreeg ik ook een kruisje te zien maar nu werkt het wel

              Comment

              Working...
              X