Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

    Natuurpunt Koeheide organiseert voor de derde maal een fotowedstrijd met als thema het natuurreservaat de Koeheide en omgeving.
    Wij nodigen je uit om dit prachtige stuk natuur op de Brabantse steilrand te ontdekken en fotografisch vast te leggen.
    De Koeheide is een mozaïek van mooie landschapselementen met holle wegen, graften, sleedoornkanten, struwelen, akkers en schrale graslanden.
    Ook biedt het op verschillende plaatsen wijdse vergezichten op het Hageland en het Dijleland. Het gebied herbergt een schat aan fauna en flora.
    De Koeheide is een uitstekende plek voor de natuurminnende wandelaar en fotograaf.
    Meer info over deze wedstrijd op de Koeheide website

    Met vriendelijke groeten
    Eddy Macquoy

  • #2
    Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

    lijkt me wel mooi, maar vind het effe te ver.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

      Zonder Eddy voor het hoofd te willen stoten, maar hier is een directe link naar de wedstrijd.
      En om de interesse een beetje aan te wakkeren, ook nog een wandelplan
      voor de Koeheide.
      Ik woon niet ver van Bertem en kan de Koeheide alvast aanbevelen aan alle liefhebbers van natuur-en landschapsfotografie.
      Ik zal dit jaar alvast mijn best doen om de Koeheide digitaal vast te leggen.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

        Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Zonder Eddy voor het hoofd te willen stoten, maar hier is een directe link naar de wedstrijd.
        Ik denk niet dat je Eddy hiermee voor het hoofd zal stoten, alle promotie van dit mooie stukje natuur zal Eddy wel toejuichen. Maar de link van Eddy brengt je naar de site van het natuurgebied en het is toch mooi om eerst eens een indruk te krijgen van deze mooie streek zodat je ook weet wáár je foto's gaat maken en wandelen. Later kun je dan altijd nog je mooiste platen insturen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          Ik denk niet dat je Eddy hiermee voor het hoofd zal stoten, alle promotie van dit mooie stukje natuur zal Eddy wel toejuichen. Maar de link van Eddy brengt je naar de site van het natuurgebied en het is toch mooi om eerst eens een indruk te krijgen van deze mooie streek zodat je ook weet wáár je foto's gaat maken en wandelen. Later kun je dan altijd nog je mooiste platen insturen.
          contractje als hoofd van het Koeheide promo team is onderweg, Jan
          Groeten
          Eddy

          Comment


          • #6
            Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

            Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy Bekijk bericht
            contractje als hoofd van het Koeheide promo team is onderweg, Jan
            Groeten
            Eddy
            Damn, ik ging net voor de nominatie

            Comment


            • #7
              Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

              Waar ligt die plaats ergens? Hoeveel km ongeveer van Antwerpen vandaan?

              Comment


              • #8
                Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                bertem tussen brussel en leuven mss zegt je dat meer aantal km-ers ik gok ene kleine 70 max ?

                kga ook is proberen er te geraken ben er al een aantal keer geweest als wandelaar zonder camera.

                nu gelukje dat ik de cursus natuurgids nog gedaan heb, het thema combi natuurgebied landbouw enz is me dus gekend

                anders is een wandeling organiseren voor fotografen en ineens een woordje uitleg van eht gebied erbij door jou ?
                BD0789BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                  ja, in een weekend en liever als het wat meer voorjaarsweer is, zou ik dat best tof vinden met 'n paar andere fotografen de hei op te gaan

                  zo op die site lijkt 't me een interessanter gebied dan de kalmthoutse hei

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                    Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                    ja, in een weekend en liever als het wat meer voorjaarsweer is, zou ik dat best tof vinden met 'n paar andere fotografen de hei op te gaan

                    zo op die site lijkt 't me een interessanter gebied dan de kalmthoutse hei
                    veel gevarieerder.

                    en al heel wat zeldzame soorten ontdekt daar.
                    (en vooral handig voor mij VEEEEEEEL dichter bij huis, arme student he)
                    BD0789BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                      ik woon dicht bij de kalmthoutse hei, dus ik had liever gehad dat díe wat fotogenieker was

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                        Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet Bekijk bericht
                        Damn, ik ging net voor de nominatie
                        no problemo we hebben een groot onbetaald team...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cozze Bekijk bericht
                          bertem tussen brussel en leuven mss zegt je dat meer aantal km-ers ik gok ene kleine 70 max ?

                          kga ook is proberen er te geraken ben er al een aantal keer geweest als wandelaar zonder camera.

                          nu gelukje dat ik de cursus natuurgids nog gedaan heb, het thema combi natuurgebied landbouw enz is me dus gekend

                          anders is een wandeling organiseren voor fotografen en ineens een woordje uitleg van eht gebied erbij door jou ?
                          ook geen probleem
                          als jij het organiseert -zo ergens in de paasvakantie bv- loop ik graag met jullie mee
                          (weet wel dat foto's van de conservator waarschijnlijk de eerste ronde niet halen)
                          Mac

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy Bekijk bericht
                            ook geen probleem
                            als jij het organiseert -zo ergens in de paasvakantie bv- loop ik graag met jullie mee
                            Mac
                            Als de datum en dag een beetje meezitten zal ik erbij zijn.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotowedstrijd Koeheide Digitaal III

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy Bekijk bericht
                              ook geen probleem
                              als jij het organiseert -zo ergens in de paasvakantie bv- loop ik graag met jullie mee
                              (weet wel dat foto's van de conservator waarschijnlijk de eerste ronde niet halen)
                              Mac
                              ok wil ik me best meebezig houden, wat versta jij onder organiseren ? wandeling in het reservaat ook uitstippelen ? of zuiver hier de rondvraag doen wanneer het voor de geïnteresseerde past ?

                              indien mee wandeling uitstippelen zou bij hoge opkomst van leden de groep in twee kunnen worden gesplitst en in tegenovergestelde richting lopen (moest er vraag zijn naar een woordje uitleg zou ik dat eventueel nog kunnen doen als ik me ff inwerk in wat het gebied te bieden heeft)
                              BD0789BE

                              Comment

                              Working...
                              X