Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital 2007

    Beste BD-ers,

    eerst en vooral namens alle Belgiumdigital medewerkers de allerbeste wensen voor 2007! Dat het volgende jaar er eentje mag worden waarin al uw wensen in vervulling mogen gaan.
    Natuurlijk hopen we hier opnieuw vele fotografische meesterwerken te mogen zien en interessante topics te mogen lezen.

    Voor Belgiumdigital zal 2007 een bijzonder én druk jaar worden. Sinds 2004 hebben we onze eigen BD-server. Na drie jaar keihard werken is die server aan vervanging toe.
    Ook gaan we trachten om dit jaar de website én het forum ingrijpend aan te passen om aan een aantal wensen van de forumleden tegemoet te komen.
    In 2007 kan Belgiumdigital VZW voor het eerst ook fotomateriaal ter beschikking stellen aan de VZW-leden, met name de studioflitsset.
    Nog een aantal andere erg interessante voorstellen zitten in de "pipeline", zodra die wat meer vorm aannemen hoort u er meer van.

    Koken kost geld! Ondanks het feit dat Belgiumdigital voor 100% draait door de kostenloze inspanningen van zowat 35 medewerkers (redactieleden, moderatoren, admins, bestuursleden) vóór en achter de schermen, is er heel wat geld nodig om een forumgemeenschap als Belgiumdigital online te houden. Graag willen we daarom de VZW-leden alvast bedanken voor hun finaciële bijdrage. Samen met de adverteerders kunnen we op die manier het kostenplaatje gezond houden.

    Laten we er samen een fantastisch jaar 2007 van maken!


    Belgiumdigital VZW


    Belgiumdigital VZW steunen kan steeds door VZW-lid te worden. Meer info via deze link.

  • #2
    Re: Belgiumdigital 2007

    Ondertussen is mijn bijdrage voor 2007 ( 30€ ) al gestort, ben ik de eerste???
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Belgiumdigital 2007

      Djuu, ben weer verslagen ... dacht nochtans de eerste te zijn dit jaar
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Belgiumdigital 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ondertussen is mijn bijdrage voor 2007 ( 30€ ) al gestort, ben ik de eerste???
        Zal een beetje afhangen van de snelheid van je bank
        Zit misschien ook in "de top drie"
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #5
          Re: Belgiumdigital 2007

          Ik heb verleden jaar al betaald... Zal dus wel de eerste zijn ... Of 't moet weer van de stomme bank afhangen...
          Maar allez, we kunnen er weer een vol jaar tegen.

          Comment


          • #6
            Re: Belgiumdigital 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ondertussen is mijn bijdrage voor 2007 ( 30€ ) al gestort, ben ik de eerste???
            Ik moet eerst nog het rekeningnummer kennen. Ik heb hier de laatste maand heel wat bijgeleerd. Ik voel me moreel verplicht om ook (financieel)mijn bijdrage te leveren. 't Is met plezier gedaan.
            Wij hopen nog veel bij te leren en vooral plezier te beleven aan deze hobby

            Comment


            • #7
              Re: Belgiumdigital 2007

              Met heel veel plezier terug lid voor 2007 geworden.
              Bijdrage is al onderweg.

              Groetjes

              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Belgiumdigital 2007

                Aan iedereen mijn beste wensen voor het nieuwe jaar...

                Eveneens met heelveel plezier terug lid in het nieuwe jaar 2007


                Groetjes Jacques @heraut18
                een vééél te zware rugzak ;)

                Comment


                • #9
                  Re: Belgiumdigital 2007

                  Voila bij deze, betaling onderweg.
                  niet de "eerste" maar ook niet de "laatste"
                  Nog de Beste Wensen voor 2007 aan iedereen
                  EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                  debruri.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgiumdigital 2007

                    vandaag om13.50 uur 2x overgemaakt en afgeschreven.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgiumdigital 2007

                      Mijn overschrijving voor het lidgeld van 2007 is bij deze ook gebeurd.
                      Zo'n kleine bijdrage is het dubbel en dik waard...
                      BD-leiding, doe zo verder
                      meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgiumdigital 2007

                        Komt de informatie ivm rekeningnummer en dergelijke hier ook ergens te staan ?

                        Ik zou lid willen worden .....
                        Fuji X - Less became more

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgiumdigital 2007

                          Ik dacht dit jaar te passen,omdat ik hier en daar wat bezwaren heb.
                          Maar aangezien hier veel meer goede zijn dan slechte heb ik mijn 30€ toch ook zo juist maar gestort.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgiumdigital 2007

                            Ik ben nog steeds aan het wachten om een financieël verslag te ontvangen voor diegenen die niet aanwezig konden zijn op de algemene vergadering.

                            Heb dit reeds een tijd geleden gevraagd aan Hombre en nooit een antwoord gekregen. Onlangs nog eens via Karel gevraagd die het verslag heeft verzorgd tijdens de laatste algemene vergadering.

                            Lijkt me niet moeilijk om een overzicht te sturen naar de betalende leden, maar ben nog steeds in blijde verwachting.

                            Tot dan wacht ik om mijn bijdrage voor 2007 te storten.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgiumdigital 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
                              Ik ben nog steeds aan het wachten om een financieël verslag te ontvangen voor diegenen die niet aanwezig konden zijn op de algemene vergadering.

                              Heb dit reeds een tijd geleden gevraagd aan Hombre en nooit een antwoord gekregen. Onlangs nog eens via Karel gevraagd die het verslag heeft verzorgd tijdens de laatste algemene vergadering.

                              Lijkt me niet moeilijk om een overzicht te sturen naar de betalende leden, maar ben nog steeds in blijde verwachting.

                              Tot dan wacht ik om mijn bijdrage voor 2007 te storten.
                              loop je misschien wel je Bonus mis hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X