Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pantone Huey & Macbook?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pantone Huey & Macbook?

    Ik sta op het punt een Pantone Huey te kopen om de kleurtjes beetje meer op punt te stellen dan ze standaard zijn van mijn Macbook. Ik was er al over uit dat een Pantone Huey wel voldoende zal zijn voor mij (in veel reviews is hij voor de hobbyfotograaf de beste prijs/kwaliteitoplossing) maar plots kwam ik 1 commentaar tegen bij een review dat de Huey in combinatie met een Macbook een slecht resultaat zou geven door het glanzende scherm.

    Is er hier iemand die ervaring heeft met de Huey in combinatie met een Macbook? Zo ja, deel ze alstublieft!
    T
    lowagie.be

  • #2
    Re: Pantone Huey & Macbook?

    Ik heb een Nec 20WGX2 'glanzend scherm' en heb daar al 3 verschillende colorimeters op gebruikt zonder enig probleem... ik zie totaal niet in waarom dat problemen zou kunnen geven...
    Ik heb vorige week een Macbook gecalibreerd met een gretagmacbeth EyeOne Display2 zonder problemen.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Pantone Huey & Macbook?

      Ben hem gisteren tegengekomen in een winkel, en kon mezelf toch niet bedwingen de Huey te kopen. Resultaat is volgens mij OK, hoewel ik weinig tot geen ervaring heb met andere producten. Er is wel een merkbaar verschil in de positieve zin... Goed dus?

      T
      lowagie.be

      Comment

      Working...
      X