Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levertijd Topvision G3 naar Nederland

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Levertijd Topvision G3 naar Nederland

    Hoi,
    Weet iemand wat de levertijd momenteel is van de G3 bij Topvision? Vorige week las ik nog een berichtje hier dacht ik (kan het niet meer vinden), van iemand die vorige week maandag (03-02-03) een G3 had besteld en hij werd 06-03-03 afgeleverd. Ik had gehoopt de G3 dus gisteren bezorgt te krijgen (heb hem zaterdag besteld)
    Mazy
    Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
    Canon Digital Ixus
    ImageTank 20GB
    Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

  • #2
    TOPVISION ??

    Zelf geen ervaring mee, maar wat ik hier al gelezen heb, meer negatief nieuws dan possitief.

    Persoonlijk liever elke andere webshop dan topvision

    Ik wens je veel moed, wilskracht en geduld

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • #3
      Probeer eens contact op te nemen om te horen of ze in voorraad zijn.

      Had in Duitsland de C730 van olympus besteld op 23/12/2002 en hij was er nog niet begin februari. Heb die dan afgezegd en eentje gaan kopen bij memory perfect.

      Recentere toestellen zoals oa de G3 zijn bij bepaalde webwinkels wel te krijgen maar na vrij lange wachttijden.

      Contact opnemen en geduld, heeeel belangrijk
      Groetjes,
      Arvid


      Reis- en fotowebsite

      Comment


      • #4
        Of als je geen garantie kaart nodig hebt mag je ook bij topvision bestellen ik ben zelf zo gevaren
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Topvision antwoordt niet op e-mails, best bellen dus. De dames die de telefoon beatwoorden zijn wel vriendelijk.

          Ik heb even de contact details ge-exporteerd:
          Code:
          Full Name:	Topvision
          Last Name:	Topvision
          Company:	Topvision Luxembourg S.A.
          
          Business Address:	op Tomm 2
          5485  Wormeldange-Haut
          Luxembourg
          
          Business:	+352 (43) 616667
          Business Fax:	+352 (43) 616622
          
          E-mail:	sales@topvision.lu
          
          Web Page:	http://www.topvision.lu
          
          Categories:	Shops
          Topvision gare
          13, Avenue de la gare
          L-1611 Luxembourg
          Tel: 0035 2 49 15 15
          
          Topvision Belle Etoile
          Tossenbierg
          Bertrange
          Tel: 0035 2 31 05 38
          http://www.lionsliedekerke.be
          http://www.pixum.nl/members/quadrifoglio

          Comment


          • #6
            Hummm... net maar eens gebeld. Ook al staat de G3 gewoon op voorraad; blijkbaar was dit niet het geval en hebben ze afgelopen vrijdag weer G3's binnen gekregen. Deze zouden deze week worden verstuurd...
            Ach ja... wie voor 0,05 € op de eerste rang wil zitten, moet geduld hebben
            Mazy
            Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
            Canon Digital Ixus
            ImageTank 20GB
            Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

            Comment


            • #7
              Ik heb daar ook mijn E-10 besteld en indertijd waren ze zeer rap...
              Ondertussen is hun reputatie wel wat achteruit gegaan, maar ik ben nog steeds zeer tevreden!
              Als je kijkt bij hun voorwaarden staat er ook expliciet dat je 2 jaar garantie krijgt op hun producten...
              Na enige navraag bij hen kan je het eerste jaar met je garantiekaart bij elke belgische dealer terecht (mits europese of belgische garantiekaart), het tweede jaar moet je hem wel opzenden naar Topvision zelf...
              Ook een opmerking, best bellen naar topvision, vroeger antwoorden ze nog, maar met alle mails die ze nu nog krijgen hebben ze het waarschijnlijk al lang opgegeven

              Nick
              Nikon D300 & een beetje glas...
              Iets kleiners als carry everywhere

              Comment


              • #8
                Nou mijn G3 wordt morgen verstuurd. Waren wat problemen met de creditcard afhandelingen Komend weekend dus ook niet spelen met de nieuwe camera
                M
                Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                Canon Digital Ixus
                ImageTank 20GB
                Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

                Comment


                • #9
                  BTW, wie is de bezorger van de Topvision pakjes? Bezorgen zij op zaterdag?
                  M
                  Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                  Canon Digital Ixus
                  ImageTank 20GB
                  Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

                  Comment


                  • #10
                    Geen idee. 't werd op 't werk afgeleverd en de receptioniste nam hem voor me in ontvangst.

                    Ik was bovendien meer geinteresseerd in de inhoud ;-)
                    http://www.lionsliedekerke.be
                    http://www.pixum.nl/members/quadrifoglio

                    Comment


                    • #11
                      nou dat zie ik niet helemaal zitten Laat het mij maar thuis bezorgt krijgen
                      M
                      Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                      Canon Digital Ixus
                      ImageTank 20GB
                      Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

                      Comment


                      • #12
                        Weet er iemand hoe je bij Topvision rechtstreeks een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing kan krijgen? Ikzelf wil een Canon G3 bestellen, maar als ik op de site op België klik krijg ik alles in het Frans. En een Franstalige handleiding, daar ben ik eigenlijk niets mee?

                        En nog iets, zijn er opties die je beter direct meebesteld? Zoals een reservebatterij etc..?

                        Die leveringen, kunnen die ook 's avonds gebeuren?

                        Alvast vriendelijk bedankt voor de reactie.
                        Nikon D90 + Canon Powershot G3

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb op 30/12/2002 een Canon G3 besteld bij Photoshoppingcenter.de en nog steeds niets ontvangen.
                          Gisteren naar Duitsland gebeld en daar zei men mij dat de G3 momenteel niet verkrijgbaar is bij de leverancier en men kon mij niet vertellen waneer dat wel zo zou zijn.
                          Dus blijf ik nog maar wat wachten.

                          Greetz

                          Comment


                          • #14
                            Gisteren eindelijk de camera ontvangen. Was de 19e verstuurd en de 20e al bij mij!!! Geen idee wie de de pakjes afleveren, de "postbode" had het pakje gewoon voor de deur gezet
                            De camera was niet op voorraad toen ik hem bestelde (stond op de site toen wel). Was vorige week vrijdag weer bij hun binnen. Met wat creditcard problemen dus uiteindelijk woensdag verstuurd...
                            Happy camper M
                            Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                            Canon Digital Ixus
                            ImageTank 20GB
                            Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by woessy
                              Ik heb op 30/12/2002 een Canon G3 besteld bij Photoshoppingcenter.de en nog steeds niets ontvangen.
                              Gisteren naar Duitsland gebeld en daar zei men mij dat de G3 momenteel niet verkrijgbaar is bij de leverancier en men kon mij niet vertellen waneer dat wel zo zou zijn.
                              Dus blijf ik nog maar wat wachten.

                              Greetz
                              Net bij Canon op de bestelsite gekeken er liggen er genoeg op voorraad. Hoeveel wil je er hebben ?

                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X