Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Regen

    Een bezoekje aan de dierentuin in Emmen en met alleen maar regen...regen... regen dan neem je ook maar eens iets anders dan natte dieren op een foto.

    Dit is voor de eerste keer dat ik regendruppels op de foto heb gezet..zijn ze of zijn ze

    1:


    2:


    3:

  • #2
    Re: Regen

    Derde is best uitgevoerd, de eerste mist compleet scherpte.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Regen

      laaats inderdaad de beste, de eerste twee niet mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Regen

        Wel leuke plaatjes maar het geheel mist wel wat scherpte, spijtig.

        Comment


        • #5
          Re: Regen

          Dankjewel voor jullie reactie ga hopelijk straks met me nieuwe lens betere maken want vind het wel erg leuk om te doen

          Comment


          • #6
            Re: Regen

            Oorspronkelijk geplaatst door Aida Bekijk bericht
            Dankjewel voor jullie reactie ga hopelijk straks met me nieuwe lens betere maken want vind het wel erg leuk om te doen
            das de juiste mentaliteit.
            succes.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Regen

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              das de juiste mentaliteit.
              succes.
              grt,bouk.
              Daarom ben ik hier bouk om wat te leren

              Comment


              • #8
                Re: Regen

                Ik vind de foto's niet zo spectaculair.

                Bij de eerste: probeer een aantal foto's snel na elkaar te nemen en kies dan de scherpste uit. Dat doe ik ook altijd en dan heb je een succesfactor van 1/9 (als je geluk hebt).

                Die twee anderen zijn wel scherp, maar zeggen me weinig.
                Bij die tweede zit ik met de idee "als iets niet mooi is, is het moeilijk er een mooie foto van te nemen". De besjes hebben er wat zwart op zitten en dat maakt ze meteen nogal normaal of zelfs minnetjes.
                Daarom is je derder ook beter: het takje met de blaadjes slingert zich door je beeld en dat werkt wel, alleen spijtig dat het regeneffect nog niet "wow" is.
                Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
                http://peliculiar.lalunerouge.net

                Comment


                • #9
                  Re: Regen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                  Bij de eerste: probeer een aantal foto's snel na elkaar te nemen en kies dan de scherpste uit. Dat doe ik ook altijd en dan heb je een succesfactor van 1/9 (als je geluk hebt).
                  Foto's nemen van een niet bewegend onderwerp zou geen kwestie van geluk mogen zijn, maar een kwestie van je materiaal onder de knie te hebben en kennis van zaken te hebben
                  fotosite

                  Comment


                  • #10
                    Re: Regen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                    Ik vind de foto's niet zo spectaculair.

                    Bij de eerste: probeer een aantal foto's snel na elkaar te nemen en kies dan de scherpste uit. Dat doe ik ook altijd en dan heb je een succesfactor van 1/9 (als je geluk hebt).

                    Die twee anderen zijn wel scherp, maar zeggen me weinig.
                    Bij die tweede zit ik met de idee "als iets niet mooi is, is het moeilijk er een mooie foto van te nemen". De besjes hebben er wat zwart op zitten en dat maakt ze meteen nogal normaal of zelfs minnetjes.
                    Daarom is je derder ook beter: het takje met de blaadjes slingert zich door je beeld en dat werkt wel, alleen spijtig dat het regeneffect nog niet "wow" is.
                    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
                    Je vraagt of ik hier iets aan hebt......natuurlijk want met elke informatie die je krijgt kun je iets gaan doen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Regen

                      Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                      Foto's nemen van een niet bewegend onderwerp zou geen kwestie van geluk mogen zijn, maar een kwestie van je materiaal onder de knie te hebben en kennis van zaken te hebben

                      Ja en dat heb ik nog niet dus vandaar ik me hier heb aangemeld

                      Comment


                      • #12
                        Re: Regen

                        Goed begonnen,zeker verder doen!
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment

                        Working...
                        X