Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DHL : Update antwoord van Vasa (PIN)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DHL : Update antwoord van Vasa (PIN)

    heb zojuist DHL gecontacteerd
    die persoon vertelt me dat ge de waarde onder de 22€ moet houden
    dan komt er nl. niks bij

    hier het beloofde document



    Thanks for letting me know - different countries have different rules regarding the price tag. So, this is good to know. Sorry you have to pay the price but I assume that it is nice to do something for someone else in the future. That is very kind of you.

    Best Regards
    Vasa Carapic
    www.powerinnumbers.com.au
    E-Mail: vasa@bigpond.net.au
    ----- Original Message -----
    From: De Taeye Jimmy
    To: Vasa Carapic
    Sent: Friday, February 14, 2003 7:53 AM
    Subject: DHL costs


    I asked DHL why I had to pay 33€ on a package (X-drive1) worth 50 AU$ (28€) (it's cheating but they don't know that, or do they ? ;-) )
    They've send me this document to explain the calculation (see attachment)
    A person of DHL told me that if it doesn't cross the 22€ barrier you don't have to pay extra's
    so maybe it's better to put 40 AU$ on the package
    he also told me you have to write down the cost of transport (I don't remember the amount but it was 30 or 40 AU$)
    because now they count 150 AU$ and I have to pay too much

    I send this email to inform you and maybe all members of Belgium Digital can benefit from this

    Still great service from PIN no doubt


    BTW my X-drive2 and Transcend 256 work great, thanx man


    Greetings,

    Jimmy
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    en daarmee weten we ook meteen dat je jimmy v** s****** heet best even je airwaybill onleesbaar maken als je privacy je lief is

    Comment


    • #3
      Betekent dit dat PIN een nepfactuur van 40 AUS$ er moet bij stoppen ipv 50 AUS$ nu? En moeten ze hun transportkosten er ook niet opzetten dan? Dat wordt dan 0 AUS$ veronderstel ik, anders zit je al boven de 22 Euro...
      Heb je eigenlijk al contact opgenomen met PIN, jimmy?
      Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

      Comment


      • #4
        nee maar ik ga Vasa es een email sturen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          @Pieter_Jelle: ge hebt geen geluk want 't is ons moeder die getekend heeft
          ik heet wel Jimmy maar de rest ... tja
          kan mij ni veel schelen zenne
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            dju, en ik die dacht dat ik weer iets ontdekt had better luck next time

            Comment


            • #7
              maar kzal em misschien toch 'bewerken' zenne
              'k wil geen last krijgen met DHL of zo
              bedankt voor de melding
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Originally posted by go2bonsai
                Betekent dit dat PIN een nepfactuur van 40 AUS$ er moet bij stoppen ipv 50 AUS$ nu? En moeten ze hun transportkosten er ook niet opzetten dan? Dat wordt dan 0 AUS$ veronderstel ik, anders zit je al boven de 22 Euro...
                Heb je eigenlijk al contact opgenomen met PIN, jimmy?
                PIN moet wel degelijk zijn transportkosten vermelden. En ook vermelden dat het tarief home-home slechts AU$ 50,- is. Als dat er namelijk niet op staat (En dat bedrag wordt in de goederenwaarde meegeteld door de douane)nemen ze het standaard DHL tarief. Dat ligt veel hoger dan 50 AU$. (Ze rekenen hier AU$ 150,- wat hun standaard tarief is.) PIN heeft namelijk en overeenkomst waardoor hij veel minder betaald.

                Epix
                Epix
                Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
                Lidnummer: BD0209BE

                Comment


                • #9
                  Ge hebt echt goed werk geleverd Dirtyharry!!! Al de volgende x-drives die bij PIN besteld zullen worden zullen nog 33 euro minder kosten.
                  Nu alleen nog speculeren op de beste promo van PIN. Verleden week was dat x-drive1+30GB HD+ car-adapter. Nu is het +20GB HD. Maar dat is natuurlijk ook al mooi.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sporty
                    Ge hebt echt goed werk geleverd Dirtyharry!!! Al de volgende x-drives die bij PIN besteld zullen worden zullen nog 33 euro minder kosten.
                    Dat wil ik nog wel eens zien! Het antwoord van Vasa biedt niet echt garantie op het wegvallen van den taks...
                    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

                    Comment


                    • #11
                      het zal ni wegvallen (tenzij ge veel geluk hebt) maar 't zal toch al minder kosten normaal gezien
                      ipv 150 AU$ zullen ze dan moeten rekenen met 30 à 40 AU$
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #12
                        Da's goed nieuws he?
                        Eindelijk eens iets dat goedkoper wordt...
                        Want hier in ons apenlandje wordt alles maar duurder en duurder en duurder en... de regering maar beloven dat er belastingsverlaging komt??? Waneer??? ik heb er nog niks van gezien...
                        Danke wel Dirtyharry voor de info, De BDers danken jou...

                        Comment


                        • #13
                          Als er iemand van BD nog iets bestelt bij PIN,
                          kan die dan ons op de hoogte houden ivm extra kosten ?
                          Juist om te zien of dat in orde komt
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Alle mensen die in Nederland wonen kunnen dit ook eenvoudig controleren door naar www.douane.nl te gaan en bij kopen via Internet te kijken , daar staat precies wat en voor hoeveel je kunt kopen en wat eventueel de belasting is wat er bovenop komt.!!

                            Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb dinsdag wat besteld. Pakje is onderweg. Zal jullie weten te vertellen of ik wat heb moeten bijleggen.

                              Ken er iemand trouwens de route die DHL aflegt van Australië tot hier. Ik merk dat het pakje van Melbourne naar Singapore is gegaan en daar ligt het nu blijkbaar al een dagje te rotten

                              Hans.
                              http://www.sportfotos.be

                              Comment

                              Working...
                              X