Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot als kerstcadeau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot als kerstcadeau

    Hallo BD'ers

    Op zoek naar een origineel kerstcadeau voor mijn partner kwam ik op het idee om haar (wel samen met mij uiteraard) een fotoshoot cadeau te doen in de stijl 'humor en romantiek'
    Ik kwam een cadeaubon tegen waarvan de prijs 95 euro zou bedragen voor 1 afdruk 30x30 en 30 proefafdrukken. Is dit een competitieve prijs voor een professionele fotostudio (met de juiste belichtingsmogelijkheden)? Of hebben jullie nog een tof idee?

    Thx in advance

    Tiggy
    Tiggy - Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Fotoshoot als kerstcadeau

    Op dit forum zijn er verschillende fotografen die rond dat bedrag werken.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot als kerstcadeau

      That's very cheap for a full-on photo session.
      Mass production is the only way "professional' studios can offer prices that low.

      I hope it works out into something.

      Regards, Rob.

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot als kerstcadeau

        Als je bij een goeie pro terecht komt zal hij zich voor 95 € niet recht zetten.

        Kom je bij een pro terecht, dan zal hij zich een half uur vrij maken en heb je enkele foto's

        Kom je bij een goeie amateur terecht, dan zit je een uur of 2a3 in de studio en komer er toffe foto's uit de shoot

        Kom je bij een amateur dan zit je een uur of 2a3 in de studio en heb je misschien iets voor aan de muur

        En dat allemaal voor uw 95€
        ( deze laatste zal het misschien doen voor zijn portofolio aan te vullen en wil hij wel werken op TF/Cd-rom )
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment

        Working...
        X