Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe foto per post versturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe foto per post versturen

    Hoe verpakken jullie je foto's als je ze wenst te versturen?

    Ik heb een A3 via een speciale postenveloppe (met bollekesplastiek) verstuurd. Verstevigt met een stukje karton. De foto is beschadigd toegekomen....

    Wat gebruiken jullie?
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Hoe foto per post versturen

    Een karton koker met 2 doppen en zeer goed dicht plakken.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Hoe foto per post versturen

      Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
      Ik heb een A3 via een speciale postenveloppe (met bollekesplastiek) verstuurd. Verstevigt met een stukje karton. De foto is beschadigd toegekomen....
      Ik verstuur mijn 20x30's altijd in een gewone enveloppe met een stuk dik karton er achter en een dunner kartonnetje er voor. Wel wat papier er nog tussenin als bescherming. Met grote letters print ik er dan op dat het fotomateriaal bevat en dat vouwen niet op prijs gesteld wordt (al moet je echt heel wat kracht uitoefenen wil je dit nog kunnen vouwen). Gaat (knock on wood) tot nog toe altijd goed.

      40x30 en groter gaat domweg niet goed via de post. Eventueel in een kartonnen koker, maar ook dat ging regelmatig mis...
      Last edited by Joost; 8 december 2006, 14:53.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe foto per post versturen

        Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
        Hoe verpakken jullie je foto's als je ze wenst te versturen?

        Ik heb een A3 via een speciale postenveloppe (met bollekesplastiek) verstuurd. Verstevigt met een stukje karton. De foto is beschadigd toegekomen....

        Wat gebruiken jullie?
        Als het niet te ver is, dan breng ik hem liever zelf, dan weet je tenmiste dat hij heelhuids aankomt.

        Hoeveel beschadigde fotos ik al in mijn brievenbus heb gekregen, je houdt het niet voor mogelijk.

        Mvg,
        TravelToy.
        www.christian-bailleul.be | Blog

        Comment


        • #5
          Re: Hoe foto per post versturen

          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Een karton koker met 2 doppen en zeer goed dicht plakken.
          Stap eens binnen bij je bank en vraag hun de kokers die ze krijgen van hun hoofdfiliaal. Je zal er van versteld staan wat die mannen in de weg liggen hebben. (ervaring met Dexia).
          www.fotofolio.be

          Comment

          Working...
          X