Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Axe Dimension

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Axe Dimension

    Eens een glas uit een van m'n fotokaders gehaald en daarmee wat gefoefeld. Een zwart doek dat groot genoeg is, heb ik niet, dus geen pogingen met het uurwerk. Maar eens iets anders...

    Enige wat ik gedaan heb met PS is mijn naam, levels wat aangepast en de rand van het glas weggecloond. M'n glas is wel niet lang genoeg om de reflectie er volledig op te krijgen, in breedhoek zou het wel lukken, maar dan gaan de objecten snel vervormen...

    Zou het een goed gedacht zijn om de reflectie naar onder toe te laten oplossen in het wit met PS?







    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Axe Dimension

    1 en 2 vind ik wel mooi,toch liever alles erop,maar ja...roeien met de riemen die we hebben hé
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Axe Dimension

      2 en 3 vind ik mooi. 2 kouder en strakker en mooie reflectie. 3 warmer door de achtergrond kleur en hier ook een mooie reflectie. Bij 1 heb ik de indruk dat de rechter fles omver zal vallen, hier mis ik de reflectie. Met reflectie vind ik ze mooier.

      Mvg Jasmine
      Update12/05/10
      BLOG
      Leica M9/Fuji X 100s/phone

      Comment


      • #4
        Re: Axe Dimension

        Alvast bedankt voor de reacties.

        @Jasmine: het was mij ook al opgevallen dat de rechterfles lijkt scheef te staan. Het glas is nochtans mooi recht maar dit was toch een poging om breedhoek te gaan (40mm). In tele was er nog stukken minder reflectie te zien van de grote fles.
        Wat bedoel je met "hier mis ik de reflectie"? Op de eerste foto is toch ook duidelijk de reflectie van beide objecten te zien? Bij de grote fles weliswaar zonder details daar die lichtjes in de schaduw van de kleine stond.
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Axe Dimension

          Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
          Alvast bedankt voor de reacties.

          @Jasmine: het was mij ook al opgevallen dat de rechterfles lijkt scheef te staan. Het glas is nochtans mooi recht maar dit was toch een poging om breedhoek te gaan (40mm). In tele was er nog stukken minder reflectie te zien van de grote fles.
          Wat bedoel je met "hier mis ik de reflectie"? Op de eerste foto is toch ook duidelijk de reflectie van beide objecten te zien? Bij de grote fles weliswaar zonder details daar die lichtjes in de schaduw van de kleine stond.
          Faan: Het lijkt scheef te staan is waarschijnlijk door de vorm van de fles.
          Je hebt idd. gelijk wat de reflectie bij de eerste foto betreft, dit ligt blijkbaar aan de manier hoe mijn scherm staat. Toch vind ik deze minder duidelijk en gaat hier mijn voorkeur naar de reflectie van de andere 2.
          Toch knap gedaan

          Mvg Jasmine
          Update12/05/10
          BLOG
          Leica M9/Fuji X 100s/phone

          Comment

          Working...
          X