Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digi.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digi.

    Hoi hoi,

    Na eerst een HP digi te hebben gehad, die niet goed was en zolang een kodak cameraatje te leen kreeg, heb ik uiteindelijk een Nikon Coolpix 2500 gekocht. Ik ben daar dus helemaal niet tevreden over (ook deze camera is niet goed) zoek ik nu dus weer wat anders.
    Ik wil heel graag mijn beweeglijke border collies goed op de digitale weg vast kunnen leggen.
    Welke camera kunnen jullie me aanraden ik heb tussen de 500 - 650 Euro te besteden.


    Groetjes Johanna

  • #2
    <font face="Comic Sans MS">Bedankt voor zoveel reacties. </font id="Comic Sans MS">

    Comment


    • #3

      Bekijk deze (koopjeshoek canon G2) topic eens,
      ik dacht dat Geert deze verkocht voor 650 Euro.
      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=14545
      Vinny
      Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

      Comment


      • #4
        je moet een toestel hebben met weinig shutter lag
        de Fuji S602 is geloof ik iets duurder dan jouw budget
        de eigenaars van zo'n 602 kunnen jou wa meer helpen misschien ?
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Ik denk dat je aan een G2 een goed toestel hebt, ik heb er zelf ook een, en eveneens een EOS D60 die is uiteraard beter dan de G2, maar daar staat dan ook een aardig bedrag tegenover. Ik denk dat het probleem met het soort van fotografie die U wenst te bedrijven zich gaat voordoen in de autofocus en de shutter lag. Ik heb ook al eens een halve dag achter een jeudige Duitse herder gelopen. Wil je het onderste uit dan kan halen, zonder al te veel geld uit te geven zou ik persoonlijk bij een goed kleinbeeldreflex toestel blijven voorbeeld: de EOS 33 of de EOS 30 Zet een diafilm op het toestel en werk alleen met diafilm dat is het goedkoopst in gebruik maar geeft wel de beste densiteit en saturatie. Laat je films op rol ontwikkelen, en laat de beste beelden inscannen met een kwaliteits negatiefscanner en op Cd plaatsen. Dan ga je digitaal via een omweg, maar je bekomt wel kwaliteit.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Zelf heb ik een Nikon Coolpix 880, maar die zijn niet meer te verkrijgen dacht ik ...
            M'n vriendin heeft een Canon Powershot G2 en haar broer een G3 ...
            Beiden zijn ze erg over deze toestellen te spreken dus maybe?
            Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
            -------------------------------------------
            Girly
            --------------------------
            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
            --------------------------

            Comment


            • #7
              Fijn, eindelijk reacties.
              Digipics357... ik wil toch echt een digitale camera want foto's op het net krijgen via een omweg daar heb ik geen zin in en dan kan ik ook gewoon mijn oude camera pakken.
              Persoonlijk begin ik me toch wel zeer te interesseren in de Fuji S602.
              Heeft iemand die deze camera heeft foto's te bezichtigen op het web?
              Het liefst ook van bewegende onderwerpen..

              Groetjes Johanna

              Comment


              • #8
                Bedankt voor zoveel reacties.
                Laat ons ook effe nadenken over een antwoord hé

                Ik begrijp dat je dus al wat ervaring en vooral weet wat je niet meer wil, je komt dus terecht in een klasse toestellen die "iets meer kunnen", zonder daarom srl te zijn....
                Als je op forum eens zoekt onder mijn nick vind je denk ik wel wat foto's van de 602.

                Je kan er ook vinden op :


                of:



                Maar ik merk dat daar weinig bij zit dat echt 'beweegt';wellicht zijn er collega-602-ers die dat wel hebben ( ben ik zeker van zelfs).
                Peter

                http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                http://www.photoblog.be/peterwarson

                Comment


                • #9
                  Bedankt Peter,

                  Mooie vuurwerkfoto's en vooral een mooie foto van de reuzenrad, prachtig.
                  -------------------------------------------
                  Groetjes Johanna

                  Comment


                  • #10
                    mijn foto's vind je in de link onderaan.

                    In jouw geval is snelheid een must, en deze camera is zeer snel. Ik merk goed het verschil met de vorige die ik had, waar ik (bij kinderen) dikwijls oren, haar, kin, allez in feite alle mogelijke kanten van het gezicht had getrokken, behalve de juiste.

                    Dat is bij de s602 verleden tijd, hij reageert quasi-onmiddellijk.
                    En verder is het een crème van een camera die me eigenlijk alles biedt wat ik nodig heb. Volledig manueel instelbaar, een goede programma-modus, opslag via CF, SM of microdrive, goede ingebouwde flash, 6xzoom en zeer handig om mee te werken (ligt goed in de hand, logische menu's) en werkt met AA-batterijen. zeer goede video-mode, scherpe opnames, 6MP-grootte.

                    Als je andere camera's overweegt, kijk dan zeker naar de snelheid van de camera, want qua opnames zijn er vele modellen en merken die even goede of betere opnames bieden, maar de snelheid van de s602 ontberen er vele.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Hoi Tom,

                      Tjemig ook al fantastische scherpe foto's.. behalve die ene...grinnn.
                      Ik begin steeds meer overstag te gaan voor de S602.

                      -------------------------------------------
                      Groetjes Johanna

                      Comment

                      Working...
                      X