Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaart via de pc?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugenkaart via de pc?

    Als ik mijn digitaal toestel (coolpix 4300) aansluit op de pc via een usb kabel dan detecteerd windows xp die en wordt die eigenlijk gebruikt als verwisselbare schijf. Nu heb ik nergens in de handleiding kunnen lezen of het kwaad kan voor het toestel als ik via windows verkenner de foto's verwijder en nieuwe mappen maak in plaats van op het toestel zelf. Weet iemand of dat kwaad kan en wat ik wel en niet mag via de pc?
    http://www.yonaweb.be/passero
    Flickr Photostream

  • #2
    Bij mij is het zo dat de camera alleen maar in zijn eigen map foto's terugvind. Het kan wel geen kwaad dat je mappen bij maakt, ik doe dat als ik data mee moet nemen naar iemand. Verwijderen is ook geen probleem, wel kan formateren een probleem opgeven. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik geen (Coolpix 4300) heb.

    Groeten

    Comment


    • #3
      Je kan met je CF kaart en een kaartlezer alle verichtingen doen via de PC bestanden kopieren of verwijderen geen probleem.
      Formateren gaat met windows 98 maar met windows XP kan je problemen ondervinden. Ik formateer in de camera. Ik formateer altijd en dit komt de snelheid van de kaart ten goede. beter formateren dan wissen.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment

      Working...
      X