Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C-50zoom film met geluid?!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus C-50zoom film met geluid?!

    Hallo,

    Ik heb een Olympus C-50 zoon gekocht en er al wat fimpjes mee gemaakt. Maar nu twijfel ik of deze camera mogelijkheid heeft tot geluid bij de film. Ik zag in de Consumentenbond (het magazine) dat dit wel zo was. Maar als ik de filmpjes via de bijgeleverder USB kabel op mijn computer (windows XP) download dan krijg ik wel het filmpje te zien, maar geen geluid. Kan iemand mij zeggen of er wel geluid bij deze camera zit en indien wel wat een mogelijkheid zou kunnen zijn van mijn probleem? (luidspreker staat aan).
    Vriendelijk dank,
    Jessie Claire

  • #2
    Hi Jessie,

    Sorry om het te zeggen maar bij mijn weten is de C50Zoom niet uitgerust met micro en luidspreker , daar de plaats voor dit de kompaktheid zou kunnen verstoren. ( Sorry moest ik toch verkeerd zijn )De 5050Zis er wel mee uitgerust. Proficiat met dit toestel en laat ons wat zien...Sta ook op punt om nog zoiets dergelijks aan te schaffen...Als ik mag vragen wat heb je betaald en waar?

    Greetz Steve
    Olympus 5050Z, PT-015, Raynox DCR-720 + RT5241, Lowepro Nova 4 + TX20

    Comment


    • #3
      Beste Steve,

      Hartelijk bedankt voor je reply. Beter te weten dat hij er geen heeft dan dat ik me hier 'dood' loop te zoeken naar waarom mijn computer het niet goed doet .
      Ik ben er erg blij mee moet ik zeggen. Heb hem nu 1 maand en al geweldige foto's mee gemaakt (ook uitgeprint met mijn Canon S820 printer). Hij is klein, licht, snel en ik kan er redelijk veel foto's mee maken voor mijn batterij leeg is. Verder nog veel mogelijkheden, maar die moet ik nog even doorlezen allemaal en ermee experimenteren.

      Ik heb hem online via http://www.computeruniverse.net/default.asp?language=deutsch gekocht voor 710 euro (plus 21 euro verzendkosten). Hele goede service via deze winkel, binnen een paar dagen in huis via UPS. Ik heb net vandaag via dezelfde winkel het bijbehorend lederen tasje gekocht een een 128 MB kaart.
      Ik wilde een foto meesturen van een van mijn vogels, deze week gemaakt, maar weet niet hoe dat moet
      Nogmaals dank,
      Jessie Claire

      Comment

      Working...
      X