Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon G3

    Heb vandaag een Canon G3 aangeschaft. Was eerst van plan om een Oly 5050 te nemen maar kon niet weerstaan aan de lage prijs die ik via "guenstiger.de" was tegengekomen.
    Bij http://www.topfoto-online.de stond de prijs op 788 Euro en stond daarmee op de eerste plaats wat betreft de G3.
    Heb direct telefonisch besteld en was erg aangenaam verrast dat men mij héél vriendelijk en in perfekt Nederlands te woord stond (door de baas himself).
    Deze morgen ben ik dan naar Düren gereden (tegen Aachen) waar mijn G3 in de kast was weggezet op mijn naam omdat ze toen reeds uitverkocht waren. Terplaatse heeft de baas zelf mij eerst alles laten zien (vooraleer te betalen!) wat in de doos zat en een korte beschrijving gegeven van het toestel. Daarboven kreeg ik dan nog 2 jaar garantie (met internationaal garantiebewijs).
    Ik lees hier af en toe negatieve commentaar van personen die slechte ervaringen hebben opgedaan met "web-shops" en ikzelf stond er ook een beetje argwanend tegenover maar dit heeft mij doen besluiten dat ze dus niet allemaal over dezelfde kam mogen worden geschoren.
    Bij het buitengaan kreeg ik nog de raad mee dat ik altijd mocht opbellen in geval van probleem.
    Het is niet mijn bedoeling om hier reclame te maken voor gelijk wie maar ik vond dat toch eens mocht vermeld worden.
    Mijn dag kan in elk geval niet meer stuk.

  • #2
    Gefeleciteerd met je nieuwe machientje: ge gaat daar geen spijt van krijgen

    Comment


    • #3
      Gefeliciteerd met je aankoop,je zal er uiterst tevreden over zijn
      EFL

      Comment


      • #4
        Proficiat met je G3 en veel geluk ermee.
        Die Topfoto in Duitsland is wel goed in z'n prijzen he?
        en 't is voor ons Belgen/ Nederlanders (in Limburg) niet zo ver rijden...
        Nog veel fotoplezier met je nieuw toestel

        Comment


        • #5
          Gefeliciteerd Marcopolo met je nieuw juweeltje...laat ze maar komen die fotookes

          Steve
          Olympus 5050Z, PT-015, Raynox DCR-720 + RT5241, Lowepro Nova 4 + TX20

          Comment

          Working...
          X