Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

    Hallo allemaal,

    Vorige week dinsdag zijn JLP op bezoek geweest bij een bedrijf in Zutphen waar wij de hele middag foto's mochten maken in de verlaten gebouwen. 7 november mogen we onder voorbehoud terugkomen. Het kan nl zijn dat het leger ondertussen gebruik wil maken van die gebouwen om te oefenen. Indien deze datum niet door kan gaan, wordt de shoot een week verschoven naar 14 november. Er zal iemand bij aanwezig zijn om ons door de gebouwen te loodsen. We praten nl. over een AANZIENLIJK gebouwen complex. Afgelopen dinsdag zijn we 3,5 uur aan het shooten geweest en toen hadden we pas 1/4 gehad. De gebouwen zijn van verschillende bouwjaren, van heel oud tot meer recent medio 20e eeuw.

    Er mogen buiten JLP en mij nog 3 anderen mee. We willen om 10:00 uur verzamelen en we mogen tot 15:30 uur foto's trekken, om 16:00 uur gaat nl automatisch het alarm erop.
    Inschrijving graag via PM, bij meer inschrijvingen zullen we moeten loten. Gezien de locatie wil ik hier een officiële SD van maken. Lees hier alles over een officiële SD. Let wel, het is nog geen officiële SD!. De aanvraag is verstuurd maar aangezien het kort dag is, weet ik niet of ik toestemming krijg. Indien ik geen toestemming krijg, is dit GEEN officiële SD en is ALLES voor eigen rekening en risico.

    Een voorbeeldje van wat ik daar gefotografeerd heb vind je hier

    Gr. X.
    Last edited by Xarder; 26 oktober 2006, 12:42.

  • #2
    Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

    Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Vorige week dinsdag zijn JLP op bezoek geweest bij een bedrijf in Zutphen waar wij de hele middag foto's mochten maken in de verlaten gebouwen. 7 november mogen we onder voorbehoud terugkomen. Het kan nl zijn dat het leger ondertussen gebruik wil maken van die gebouwen om te oefenen. Indien deze datum niet door kan gaan, wordt de shoot een week verschoven naar 14 november. Er zal iemand bij aanwezig zijn om ons door de gebouwen te loodsen. We praten nl. over een AANZIENLIJK gebouwen complex. Afgelopen dinsdag zijn we 3,5 uur aan het shooten geweest en toen hadden we pas 1/4 gehad. De gebouwen zijn van verschillende bouwjaren, van heel oud tot meer recent medio 20e eeuw.

    Er mogen buiten JLP en mij nog 3 anderen mee. We willen om 10:00 uur verzamelen. Inschrijving graag via PM, bij meer inschrijvingen zullen we moeten loten. Gezien de locatie wil ik hier een officiële SD van maken. Lees hier alles over een officiële SD. Let wel, het is nog geen officiële SD!. De aanvraag is verstuurd maar aangezien het kort dag is, weet ik niet of ik toestemming krijg. Indien ik geen toestemming krijg, is dit GEEN officiële SD en is ALLES voor eigen rekening en risico.

    Een voorbeeldje van wat ik daar gefotografeerd heb vind je hier

    Gr. X.
    Stuk voor stuk meesterwerkjes. Jammer dat Zutphen zo ver weg is en ik in die periode zo druk bezet ben. Want het is een prachtige lokatie. Doodzonde.
    Hou je er rekening mee dat het KOUD zal zijn? Ik neem aan dat de verwarming niet zal functioneren .
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

      Het zal er warmer zijn dan buiten Maar bedankt voor de waarschuwing . Hoe koud het zal zijn zal natuurlijk ook afhangen van de temp buiten. De gebouwen zijn op zich nog in tact aan de buitenzijde, met uitzondering van de ramen. Er is overal zelfs nog electra aanwezig want het gehele pand is beveiligd dmv alarm. Dus voor degenen die denken een bezoekje te kunnen brengen aan deze panden buiten de kantooruren ... helaas.

      Groetjes Marion

      Comment


      • #4
        Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

        spijtig dat het midden in de week valt
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

          Van mij had het ook in het weekend gemogen maar dan is er niemand aanwezig en kom je het pand gewoon niet in. Dagje verlof vragen

          Gr. X.

          Comment


          • #6
            Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

            Zijn er nog andere Sd's in Ned. i zou best eens mee willen doen , maar een dagje vrij ..... nu nog gaat mij niet lukken, dus als er og eens een dagje komt hou ik me aanbevolen.
            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment


            • #7
              Re: 7 november-Verlaten loodsen/gebouwen in Zutphen (NL)

              Hoi Wim,

              Er zal vast volgend jaar wel weer een SD in NL komen. Zeker nu er steeds meer NL BD-ers bij komen . Maar voorlopig is dit voor mij even de laatste die ik regel .

              Groetjes Marion

              Comment

              Working...
              X