Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S602Z power adapter

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • S602Z power adapter

    Hoi,
    er is de laatste tijd precies veel te doen rond de S602Z, heb net zelf een besteld.
    Kent iemand de specificaties van de AC/DC adapter? Ik heb namelijk een 5V DC adapter. Met name hoeveel stroom kan ie leveren?
    Bedankt!

  • #2
    Rated Input Capacity: 0.15 - 0.24A
    Rated Output: DC 5.0V 2.0A

    Ik had geen zin om die te bestellen, maar toen ik een adapter wou kopen in een elektronika winkel weigerde die persoon dat!? Hij vertelde me dat ik voor zo'n "delikate apparatuur" best de originele kocht, en ik heb die dan maar besteld waar ik het fototoestel gekocht had (4 maanden levertijd! )

    Comment


    • #3
      Misschien een domme vraag : wat is de relevantie nog van zo'n adapter als je bvb met een paar setjes batterijen en powerbank werkt ?
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #4
        Als je een X-drive of zo hebt is dat misschien minder nodig, maar als je nu thuis wat wil experimenteren en het toestel een paar uurkes aan staat lijkt me dat toch wel handig hoor

        Comment


        • #5
          Originally posted by Peter1
          Misschien een domme vraag : wat is de relevantie nog van zo'n adapter als je bvb met een paar setjes batterijen en powerbank werkt ?
          Peter1

          De S602Z kan ook gebruikt worden als webcam en daarvoor heb je zeker de adapter nodig.
          Overigens heb dit al uitgetest en een betere webcam can je niet vinden denk ik, de reacties die ik krijg van vrienden over de beeldkwaliteit is geweldig.

          Groeten
          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
          Lidnummer BD0066BE

          Comment


          • #6
            Inderdaad aandi, als webcam is dat niet te verslaan in kwaliteit!
            Ik heb hier een webcam staan van Creative, toch niet echt brol, maar da trekt werkelijk op nix
            Maar ja, m'n S602z-webcam kost wel het 25-voudige

            Comment


            • #7
              Over die webcam-kwaliteiten. Ik m'n S602Z al 1 keer als webcam gebruikt en ik vond de refresh-rate (of hoe noem je dat) niet zo denderend. Zou het kunnen dat m'n usb 1.0 pci-kaart roet in het eten gooit? Of zijn m'n verwachtingen (in vergelijking met filmmogelijkheden S602Z) te hoog?

              Greetz

              Sam Jae

              Comment


              • #8
                Ik weet niet of er veel verschil is tussen usb1.0 & 1.1
                Maar de S602z is in ieder geval geen usb2.0 toestel, dus daar zal het niet aan liggen!?

                Comment

                Working...
                X