Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coolpix 5000 999€?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coolpix 5000 999€?

    Hey iedereen

    Ik heb vandaag besloten dat ik mij een Nikon Coolpix 5000 ga aanschaffen. Alleen twijfel ik nog een beetje over waar ik die zou aankopen. Bij men lokale fotowinkel betaal ik 999€. Maar op het internet vind ik prijzen die meer dan 100€ goedkoper zijn.


    Wat raden jullie me aan?

    Alvast bedankt
    Svenner

  • #2
    "Persoonlijk" zou ik de camera bij je lokale fotowinkel kopen. Dat heb indertijd bij mijn camera ook gedaan ... voordeel is dat ik het toestel even ter plekke kan keuren en controleren op dode pixels op de LCD (niet de CCD).

    Een voordeel dat je bij het internet niet hebt .... langs de andere kant spaar je er wel een leuk bedrag mee uit.
    Frank
    http://www.mirrorshades.be

    Comment


    • #3
      De Coolpix 5000 staat momenteel in promotie bij Bartok (www.bartok.be)


      Nikon Coolpix 5000
      --------------------------------------------------------------------------------
      5-Megapixel CCD.
      3x zoom-Nikkor objectief f/7,1-21,4
      (vergelijkbaar met 28-85 mm in kleinbeeld),

      --------------------------------------------------------------------------------
      met extra 128 MB ( steno 40% sneller )
      Draagtas en Kaartlezer.
      --------------------------------------------------------------------------------
      € 990



      Ikzelf heb mijne digcam online gekocht omdat het prijsverschil +/- 250 euro bedroeg, en heb er tot dusver geen klagen van. Maar ter plekke kopen heef natuurlijk ook voordelen zoals de controle en service.
      Sony Nex 5

      Comment


      • #4
        ghuske dat lijkt me wel een heel intressant aanbod!! Voor garantie kan ik die ook ergens anders binnensteken é?

        Comment


        • #5
          Voor die prijs kan je in de US (via internet) een Nikon CP5700 kopen... voor een klein beetje meer geld (voor de verzending) kan je dus een veel beter toestel hebben.

          B
          mvg
          Bert

          Comment


          • #6
            Originally posted by muylaerb
            Voor die prijs kan je in de US (via internet) een Nikon CP5700 kopen... voor een klein beetje meer geld (voor de verzending) kan je dus een veel beter toestel hebben.

            B
            I know... maar men ouders betalen mee en die willen het zekere voor het onzeker nemen.. ze willen zien waarvoor ze betalen dus de beslissing is gemaakt... alvast bedankt iedereen!

            Comment


            • #7
              Originally posted by muylaerb
              Voor die prijs kan je in de US (via internet) een Nikon CP5700 kopen... voor een klein beetje meer geld (voor de verzending) kan je dus een veel beter toestel hebben.

              B
              Of de 5700 een veel beter toestel is dan de 5000 valt te bezien, de zoom is krachtiger, maar de lens is minder lichtsterk, je verliest groothoek, en je verliest de optische zoeker. Voor de ene een zijn dat voordelen, voor de ander niet. Ik heb de 5700 gehad, en zou nu zeker de 5000 prefereren. Er blijft een substantieel prijsverschil hé.
              Just my 2 cents
              R

              Comment

              Working...
              X