Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memory sticks, xdrive

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Memory sticks, xdrive

    Hallo,
    Meermaals merk ik dat naast de memory stick, men opteert voor een Xdrive.
    Mij goed, alleen, kunnen we ergens een vergelijkende studie? en waar kunnen we aan een overzicht van prijzen in België en omliggende landen. Kwestie van het dure spul, toch zo goed koop mogelijk te vinden.
    Ik bezit nu de Sony 717, en kan helaas, of beter, durf helemaal nog geen oordeel te vellen over de kwaliteit. Vaak is hij superieur, doch ik merk op dat dit ook vaak niet zo is. Macro is blijkbaar een heel moeilijk iets voor alle toestellen. Epson 3OOOZ, dewelke helaas geen nakomelingen heeft, bood hiervoor een prachtig mogelijkheid. Alleen het feit dat men NIET kon scherpstellen via de zoeker, maar wel via het lcd-schermpje, doet het geheel een serieuze afbreuk. De zoom (macro) is ook niet van het sterkste (max 3x).
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    X-drive 1 of 2 gewoon bestellen bij PIN
    zeer goeie service en goedkoop
    is hier moeilijk te vinden
    alé tot nu toe heeft er niemand iets gezegd over een winkel in België of omstreken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Volledig eens met "Dirty "..

      x-drive = nu versie x-drive2, bij PIN

      Comment


      • #4
        Originally posted by dirtyharry71
        alé tot nu toe heeft er niemand iets gezegd over een winkel in België of omstreken
        Ik heb mijn digicam(G3) bij all4.nl besteld en daar hebben ze de beide x-drives. de x-drive 1 is met 20GB 269euro (btwi). Het is net over de grens in Maastricht gelegen. Voor mij is dat ideaal want ik woon in Maasmechelen.
        Ik denk dat x-drive de goedkoopste opslagruimte biedt. Ik heb geen weet van vergelijkende studies met andere externe opslagruimtes.

        Originally posted by wimvan
        Ik bezit nu de Sony 717, en kan helaas, of beter, durf helemaal nog geen oordeel te vellen over de kwaliteit.
        Vraagje: Wat heeft dit te maken met je topic, memorystick,x-drive ?
        Groetjes,

        Comment


        • #5
          PIN: x-drive1 20 GB
          170€ + 25€ (shipping)= 195€
          en bij mij ook nog + 33€ (douane) = 228€ (mijn pakket bevatte de 30GB)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Awel DaVinci, heb je den "hick" ?

            Comment


            • #7
              mijn pakket zit al in Londen (X-drive2 30GB + 256MB CF Transcend + 2 extra batterijen voor X-drive1&2)
              ben es curieus voor de douanekosten
              zal 't weer 33€ zijn ?
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Ik overweeg om me ook zo'n x-drive bestellen bij PIN maar ik zit toch nog met enkele vraagjes.
                1. Als het op nieuwe dingen kopen aankomt ben ik echt een "gelukzak", er scheelt altijd wel iets aan hetgeen ik koop. Wat dan, als het van Autstralië komt ?
                2. Hoe zit het met de garantie, kan men hier ook ergens terecht of moet het apparaat terug gestuurd worden ?
                3. Kan ik een x-drive II aansluiten op een gewone USB poort ?
                Cypho
                Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                Comment


                • #9
                  Als het ding niet werkt, emailen en terugsturen naar Australie, ze sturen ondertussen al een nieuw exemplaar blijkbaar

                  usb 1.0 & 1.1 zijn compatibel met usb2.0, dus je kan de X-drive2 aansluiten op usb1, maar dan heb je natuurlijk ook 'maar' de snelheid van usb1

                  Comment


                  • #10
                    Voila, deze topic haalde mij over de streep, en bestelde mij bij PIN een X-drive2 20MB !!
                    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                    Comment


                    • #11
                      ik heb alles al zie ander topic
                      en 't is in orde
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment

                      Working...
                      X