Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon G3

    Ik heb mij onlangs een Canon G3 aangeschaft en daar ben ik zeer tevreden van alleen heb ik een probleem waar ik onmiddelijk geen antwoordt op heb .
    Namelijk ik heb een speedlight Ex 230 van Canon en als ik die op mijn G3 plaats dan werkt schijnbaar alles.
    De flits volgd de lens, als ik in of uitzoom als ik afdruk dan werkt de flits ,alleen zijn de foto's overbelicht weet iemand de oorzaak .

  • #2
    Het hangt er natuurlijk vanaf hoe de omstandigheden zijn.Ikzelf heb de G3 met speedlite 550 en in bepaalde omstandigheden stel ik die gewoon iets minder sterk in,variërend van -1/3 tot -2 stops onder.
    Voordeel met digitaal is dat je onmiddellijk het resultaat ziet en dus tijdig kan gaan bijsturen.
    EFL

    Comment


    • #3
      Bedankt ga dat zeker eens proberen

      Originally posted by eric.flamand
      Het hangt er natuurlijk vanaf hoe de omstandigheden zijn.Ikzelf heb de G3 met speedlite 550 en in bepaalde omstandigheden stel ik die gewoon iets minder sterk in,variërend van -1/3 tot -2 stops onder.
      Voordeel met digitaal is dat je onmiddellijk het resultaat ziet en dus tijdig kan gaan bijsturen.

      Comment


      • #4
        Ik heb hem nog niet opgezocht, maar de EX duidt er, dacht ik, op dat de flash met E-TTL werkt.
        Normaal zou de flitser een pré-flash moeten maken, zodat hij kan meten welke belichting nodig is om de foto correct te belichten, rekening houdend met de instellingen van je camera.

        Het zou kunnen dat je een enkele keer moet bijstellen, maar dat zou al een grote uitzondering moeten zijn

        Comment

        Working...
        X