Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand dit toestel ? ? ? Minolta Reflex XM

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kent iemand dit toestel ? ? ? Minolta Reflex XM

    de Minolta Reflex XM of de Minolta Dynax 505si super,

    enige ervaring iemand met beide reflexcamera's, 't zijn geen digitale hé
    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
    pics @ www.thejudge.be

  • #2
    Ik heb ne dynax 505si, wel gene super, maar het verschil is alleen maar dat je met de super panorama foto's kunt maken en dat je de datum op de foto kunt laten verschijnen..

    Welke ervaring zou je willen weten??
    Time is a precious little thing....

    Comment


    • #3
      zomaar, heb interesse in een niet digitaal toestaal, beide toestellen worden tekoop aangeboden op't forum, het eerst met heel wat acc., extra lensen, flitser etc... (de minolta xm) en het andere met maar 1 lens (minolta 505si super).

      Weet iemand misschien vanwanneer beide toestellen om de markt gekomen zijn ?
      A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
      pics @ www.thejudge.be

      Comment


      • #4
        Als ik mij niet vergis was de 505si in 98 camera van het jaar.. maar dat weet ik niet zeker.
        Ik heb hem in elk geval toen gekocht en ben er heel tevreden over.
        Er is echter 1 grote MAAR!!!
        De minolta objectieven zijn op geen enkele digitale camera te gebruiken!! Dus het is een investering in analoge fotografie die je nooit kunt hergebruiken voor een dslr!

        Misschien een nikon kopen... op Fuji S2 passen nikon objectieven en op de nikons natuurlijk ook he...
        Time is a precious little thing....

        Comment


        • #5
          ik heb ne 505super en de bijhorende 3500 draadloze flits .. was er content van tot ik op digitaal overschakelde .. nu ligt ie daar werkloos in de kast .. ach .. over een jaar of 100 is dat een waardevolmuseumstuk ?

          belangrijkste nadeel vond ik dat je de flits niet kon uitzetten (behalve door hem op draadloos te zetten en dan de draadloze niet aan te zetten)

          Comment

          Working...
          X