Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse uitgebreide Manual voor Olympus E-10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nederlandse uitgebreide Manual voor Olympus E-10

    Bestaat er een uitgebreide Nederlandse Manual voor deze camera....ik heb slechts een zgn "Quick Start Guide" bij de camera gehad...een flutblaadje...waarin info staat die je normaal bij een compact camera-tje verwacht maar niet bij een SLR.
    D'r zit een CDR bij met de Engelse,Franse,Duitse en Spaanse uitgebreide manual..is er géén Nederlandse of heb ik de pech juist die niet gehad te hebben...??
    Ik heb al een mailtje naar Olympus Nederland gemailt maar die profileren zich door niet te antwoorden..service hé??

    Ruud
    Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

  • #2
    Eens bellen gaat sneller:

    Voor Nederland:
    0800 67108300
    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

    Comment


    • #3
      bestaat niet.
      Canon EOS-10D
      Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
      Canon 28-135 IS
      Canon 50mm f1.8 mk 1
      Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
      2x Metz MZ54-3 flash

      Comment


      • #4
        probeer eens naar volgend adres in Belgie :
        olympus@debeukelaer.be

        Heb hier toch reeds op gemaild en antwoord gekregen ivm een andere vraag

        Comment


        • #5
          toch nog eens de link geven se:

          http://www.olympus-nederland.com/service.cfm
          Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

          Comment


          • #6
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS"><font color="navy"></font id="navy">
            Ik heb eventjes Olympus Nederland gebeld en die hadden nog wel een
            kopietje van de beknopte handleiding voor me op A4 formaat...nou alles beter dan niets.
            Bedankt voor de reacties.
            Ruud
            Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

            Comment


            • #7
              Ook deze hebben ze niet.
              olympus@debeukelaer.be

              Had enkele dagen geleden ook al gemailed. Enkel beknopte (ongeveer 30p.)beschikbaar
              johnvde

              Comment


              • #8
                Ik heb vandaag de gekopieërde beknopte handleiding binnen gehad van Olympus Nederland...inderdaad een 32 pagina's boekje waar echt alléén de basics in staan...dus toch maar de Engelstalige uitgebreide manual van de cdr af printen.

                Ruud
                Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

                Comment


                • #9
                  Originally posted by OlyE10
                  Bestaat er een uitgebreide Nederlandse Manual voor deze camera....
                  Voor zover ik weet is er geen Nederlandse handleiding.
                  Op de bijgeleverde CD staat een uitgebreide handleiding in PDF-formaat.
                  Always on the move for some action.

                  http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rien Willems
                    Originally posted by OlyE10
                    Bestaat er een uitgebreide Nederlandse Manual voor deze camera....
                    Voor zover ik weet is er geen Nederlandse handleiding.
                    Op de bijgeleverde CD staat een uitgebreide handleiding in PDF-formaat.

                    dat klopt dat werd mij ook door Olympus Nederland verteld..wat dat betreft is de Nederlandse taal een beetje een ondergeschoven weeskindje...Handleidingen zijn slechts verkrijgbaar in het Engels,Duits ,Frans en Spaans.

                    Ruud
                    Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

                    Comment

                    Working...
                    X