Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste Post: Camil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste Post: Camil

    Hallo BD'rs,

    Ik volg dit forum al een tijdje. Commentaren geef ik voorlopig nog niet omdat ik mezelf nog te onervaren vind (Sinds drie weken een Nikon D50). Met de idem reden heb ik ook nog geen foto's gepost.

    Een vriend van mij heeft echter onlangs een klein setje van mij gezien en wou eens weten wat de commentaren zijn van echte amateurs/profesionals. Dus bij deze mijn eerste twee foto's:

    #1



    #2


    Het volledige setje mensen kunt u hier zien
    http://users.telenet.be/Fnes/Foto/Mensen%20Site/

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Grtz MisterF

    Ps: Hopelijk heb ik de forum regels gerespecteerd

  • #2
    Re: Mijn eerste Post: Camil

    Bij je eerste zou ik wat bovenaan wat weg croppen, rode gedeelte.

    Bij je tweede, rechts het stukje stoel weghalen en onderaan indien mogelijk wat meer ruimte geven.

    Persoonlijk vind ik de donkere delen in de foto's prima.

    Ben helemaal geen "modellen" fanaat, maar de dag na de verkiezingen wil ik zeker een uitzondering maken.

    Van mij krijg je als binnenkomer een.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste Post: Camil

      tweede een mooie, bij de eerste snap ik de gekruisde armen niet voor een man, op je site staan ook mooie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste Post: Camil

        Hartelijk bedankt voor de reacties!

        De tips van beauceron zal ik zeker volgen!

        Als ik er enige tijd op kijk, heb ik zo het "cliché houding" gevoel.
        Enige tips voor betere houdingen?

        Alvast bedankt voor de reacties!

        Grtz
        MisterF

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste Post: Camil

          Nou ik ben niet echt een modellen fotograaf, maar zal toch m'n best doen.
          Ik sluit me ten eerste aan bij Beauceron's commentaar. Ook vind ik de belichting wat aan de "harde" kant, probeer het met indirect licht en misschien een reflectie scherm indien voor handen (maar ja als je toch ook al voor een model moet zorgen...) Ik vind dat de pose ook ietwat geforceerd lijkt. Als laatste: ik zie graag alle delen van de "communicatie driehoek" (gevormd door ogen en mond) als ze in beeld zijn. Dat een kant wat minder belicht is ok, maar ik wil dan toch in ieder geval doortekening zien.
          Hopelijk heb je er wat aan, en er zijn hier mensen die zo mooi mensen kunnen vastleggen; zij kunnen je vast veel meer en betere tips geven dan ik.

          groetjes,
          dIggO

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste Post: Camil

            Ik vind een lekkere harder verlichting juist bij een man fraai, omdat dan de musculatuur beter tot zijn recht komt.
            Van harte welkom en meteen een mooie binnenkomer. Voor mij ook no2, maar dan wel de uitsnede zo dat de stoel weg valt.

            Prima !!
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment

            Working...
            X