Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love Chips and Pepsi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I love Chips and Pepsi




    Hoe noem je zoiets, voetbalkantinefotografie

    Het doet er niet toe, deze jonge dame genoot ervan.

  • #2
    Re: I love Chips and Pepsi

    tja, ze geniet er duidelijk van Knappe foto, goed scherp waar hij scherp moet zijn en mooie uitsnede
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: I love Chips and Pepsi

      Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      tja, ze geniet er duidelijk van Knappe foto, goed scherp waar hij scherp moet zijn en mooie uitsnede

      Idem dito

      Comment


      • #4
        Re: I love Chips and Pepsi

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        tja, ze geniet er duidelijk van Knappe foto, goed scherp waar hij scherp moet zijn en mooie uitsnede
        Vind ik ook !
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: I love Chips and Pepsi

          't Is net of ze gevoerd wordt door een hand die uit de zak komt. Op mijn scherm zit er tamelijk veel rood in de huid, vooral zichtbaar bij oren, lippen, wang.

          Comment


          • #6
            Re: I love Chips and Pepsi

            Mooi moment
            Het lijkt wel of het zakje chips een mouw is.
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: I love Chips and Pepsi

              Mooi belicht.
              [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

              FotoBlog

              Comment


              • #8
                Re: I love Chips and Pepsi

                lol.. die hand uit die zak is heel grappig op deze foto, maar doet geen abreuk vind ik.
                Mooi
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: I love Chips and Pepsi

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  lol.. die hand uit die zak is heel grappig op deze foto, maar doet geen abreuk vind ik.
                  Mooi
                  Ga ik volledig mee akkoord
                  mooie foto

                  Comment


                  • #10
                    Re: I love Chips and Pepsi

                    Heel mooi.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: I love Chips and Pepsi

                      Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      lol.. die hand uit die zak is heel grappig op deze foto, maar doet geen abreuk vind ik.
                      Mooi
                      Ga ik volledig mee akkoord
                      mooie foto
                      Daar ga ik nou net weer niet mee akkoord. Je weet gewoon niet waar die hand vandaan komt. En als ik dan toch bezig ben Het blikje en het zakje hadden meer in beeld moeten staan als je het deze titel meegeeft (terecht of niet terecht - om de titel op deze manier mee te laten tellen) Nu vind ik het blikje eerder in de weg staan dan dat het onderdeel van de foto uitmaakt.

                      Maar als ik verder kijk dan mijn neus lang is, is dit gewoon een mooie snapshot van een moment waarvan de ouders genieten. Ik herken het maar als te goed.
                      Goed geschoten
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: I love Chips and Pepsi

                        Lekker spontaan... ziet er smakelijk uit zo !
                        Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

                        Comment


                        • #13
                          Re: I love Chips and Pepsi

                          Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                          Daar ga ik nou net weer niet mee akkoord. Je weet gewoon niet waar die hand vandaan komt. En als ik dan toch bezig ben Het blikje en het zakje hadden meer in beeld moeten staan als je het deze titel meegeeft (terecht of niet terecht - om de titel op deze manier mee te laten tellen) Nu vind ik het blikje eerder in de weg staan dan dat het onderdeel van de foto uitmaakt.

                          Maar als ik verder kijk dan mijn neus lang is, is dit gewoon een mooie snapshot van een moment waarvan de ouders genieten. Ik herken het maar als te goed.
                          Goed geschoten
                          Zie niet goed in hoe je beter chips en Pepsi in beeld had kunnen brengen zonder te overheersen...eigenlijke onderwerp moet er toch nog "uitspringen"...
                          Dus voor mij
                          Een minpuntje ...misschien iets teveel rood aanwezig...(niet politiek bedoeld )
                          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                          BD0290BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: I love Chips and Pepsi

                            Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                            Zie niet goed in hoe je beter chips en Pepsi in beeld had kunnen brengen zonder te overheersen...eigenlijke onderwerp moet er toch nog "uitspringen"...
                            Dus voor mij
                            Een minpuntje ...misschien iets teveel rood aanwezig...(niet politiek bedoeld )
                            Je leest mijn commentaar niet helemaal goed; ik vind juist dat het niet voldoende in beeld staat. Het had MEER moeten domineren.
                            meer over mijn fotografie is te vinden op
                            http://www.nandoonline.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: I love Chips and Pepsi

                              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                              Daar ga ik nou net weer niet mee akkoord. Je weet gewoon niet waar die hand vandaan komt. En als ik dan toch bezig ben Het blikje en het zakje hadden meer in beeld moeten staan als je het deze titel meegeeft (terecht of niet terecht - om de titel op deze manier mee te laten tellen) Nu vind ik het blikje eerder in de weg staan dan dat het onderdeel van de foto uitmaakt.

                              Maar als ik verder kijk dan mijn neus lang is, is dit gewoon een mooie snapshot van een moment waarvan de ouders genieten. Ik herken het maar als te goed.
                              Goed geschoten
                              Een mens moet een titel kiezen hé.

                              Het woord: "snapshot" vind ik goedkoop op het vulgaire af.


                              Eigenlijk heb ik een grondige hekel aan dit woord.

                              Net hetzelfde voor straatfotografie, elke foto zou een hoog maatschappelijke inhoud moeten hebben. Vrolijke beelden zijn meestal uit den boze.

                              Niet elke foto kan met veel geduld en nadenkwerk, toeters en bellen erbij, worden gemaakt.

                              Tussen haakjes, mijn dochter is 22 jaar jong en de ouders van dit smekkelende meisje ken ik niet.

                              Azhrarn, zeker weten bedankt voor je commentaar, trouwens de anderen ook hoor.

                              Comment

                              Working...
                              X