Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret in zwartwit/kleur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret in zwartwit/kleur



    Graag jullie mening over deze foto.

    Eos 20d
    canon 70-200mm/L op 78mm
    iso 100
    1/125 sec
    f/4.0

  • #2
    Re: portret in zwartwit/kleur

    Ik vind de kleur van het schaaltje weinig functioneel. Bovendien komt het gezicht nu nog fletser over dan het al is. Misschien het gezicht een beetje oplichten en iets meer contrast. Vergis ik me of is het schaaltje scherper dan de ogen?
    Het kader met het blauwe randje is ronduit lelijk (maar dat is een kwestie van smaak).
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: portret in zwartwit/kleur

      Ik heb deze foto een paar uur geleden al bekeken, en hij deed me wel wat. Maar ik kwam er niet uit...
      Nu lees ik hierboven een beetje wat ik ook wou verwoorden.
      Het is een pracht van een kind op een goed moment vastgelegd. Maar het kommetje SCHREEUWT om aandacht, en dat is IMO hier niet goed.
      Maar de foto op zich is absoluut

      Comment


      • #4
        Re: portret in zwartwit/kleur

        Klopt wat Picasso zegt. Ik heb het kommetje eens in andere en zachtere kleuren gezet, en een heel lichtgeel lijkt me wel wat, maar waarschijnlijk is de foto nog best in z-w, of in kleur (daar kunnen we nu niet oordelen).
        Beauty need only be a whisper
        Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

        Comment


        • #5
          Re: portret in zwartwit/kleur

          Sluit me bij de rest aan. De aandacht gaat teveel naar het kommetje - en de blauwe rand.

          Comment


          • #6
            Re: portret in zwartwit/kleur

            heel leuke opname, maar vreselijk dat blauwe ding.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X