Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Power Of Zespri

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Power Of Zespri




    Het laatste deel van m'n shoot met Britt

    Credits:
    Model :::: Britt ::::
    Visagie :::: Ellen Vandamme ::::
    Fotografie :::: Frederic De Smet ::::
    Kiwifruit :::: Zespri ::::
    Light :::: Mother Nature ::::

    Enjoy!

    Mvg,

    Frederic
    Last edited by Frederic De Smet; 7 oktober 2006, 20:43.

  • #2
    Re: The Power Of Zespri

    sjeeess FF... dit is toch wel het toppunt van klasse. Wie legt nou de lat waar?

    Ken je die film Twister?.... we got debris.... we got cows... we got cars... we got HOF's?

    Vlieg no1 er maar in
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: The Power Of Zespri

      Doe mij maar nummer twee. Ze zijnallebei gewoon prachtig, maar twee is qua orientatie iets lekkerder in... uh, smaak.
      Nu nog even nadenken waarin ik het liefst zou willen bijten

      btw - hoe lang lagen die stukjes fruit daar? Een stuk van haar gezicht is gewoon verkleurd.
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

      Comment


      • #4
        Re: The Power Of Zespri

        Ik vind de oogmake-up erg storend, vooral bij de tweede. Net of je model een week geleden een klets op haar oog heeft gehad.

        Comment


        • #5
          Re: The Power Of Zespri

          De eerste,..

          Heel knap.
          M/.
          Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
          Olympus E-PL2 + 14-150.

          Comment


          • #6
            Re: The Power Of Zespri

            Leuk concept, de eerste de beste deze keer
            Ik hoop dat ze niet allergisch aan kiwi is

            Comment


            • #7
              Re: The Power Of Zespri

              leuk gedaan vind alleen het fruit niet bij de gebruikte make/up passen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: The Power Of Zespri

                Toffe fotos !

                maar kan het zijn dat je haar topje weggephotoshopped hebt ?
                Bij tweede foto zie ik rand van haar rechter borst wat raar,
                nu ja tzijn details hé

                grtz,

                K

                Comment


                • #9
                  Re: The Power Of Zespri

                  Prachtige werkjes! Chapeau! Daar doe ik in alle deemoed mijn hoed voor af!

                  En jouw website...jongens...wat heerlijk dat ik nog zoveel te leren heb!


                  Comment


                  • #10
                    Re: The Power Of Zespri

                    1 oogt erg mooi
                    verder ga ik met kruger mee wat "topje en rechterborst" betreft

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Power Of Zespri

                      Knap! (voorkeur voor nr1)

                      Ik vraag me toch af wat je met dat licht van moeder natuur doet... ? Komt dat binnen via een enorm dakraam ? Of was dit buiten ? Gebruik je reflectoren ? Hopelijk ben je bereid wat informatie los te laten.

                      Mvg

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Power Of Zespri

                        Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
                        Knap! (voorkeur voor nr1)

                        Ik vraag me toch af wat je met dat licht van moeder natuur doet... ? Komt dat binnen via een enorm dakraam ? Of was dit buiten ? Gebruik je reflectoren ? Hopelijk ben je bereid wat informatie los te laten.

                        Mvg
                        Onder het motto 'bijleren wilt iedereen' zal ik hier een woordje uitleg bij plaatsen.
                        Velen onderschatten de kracht van natuurlijk licht! Denk maar eens na hoeveel verlichting je 's nachts aan zou moeten steken in huis om het te laten lijken alsof het klaarlichte dag is...

                        De setting die ik hiervoor gebruikte is als volgt. In m'n living heb ik een groot raam (vanaf de grond tot het plafond). Door dat raam valt NOOIT direct zonlicht binnen. Vlak naast dat raam legde ik op de grond (lange zijde tegen het raam) een piepschuimen paneel van 1 op 2 meter, te verkrijgen (lees kopen) bij nagenoeg elke betere doe-het-zelf-zaak. Zo ligt m'n model alvast lekker zacht Om uiteraard de structuur van het piepschuim niet op de foto's te hebben leg ik daarop enkele kleinere witte (kartonnen) schuimpaneeltjes (de naden werk ik weg in Photoshop). Daarop komt het model te liggen
                        Ik heb nog zo'n tweede piepschuimplaat van 1 x 2 meter die ik bekleed heb met zilverpapier. Dit paneel zet ik tegen het neerliggende paneel op z'n zijde. Je zal merken dat je het invallende licht door de weerkaatsing zo goed als verdubbeld en je meteen een veel kortere sluitersnelheid zal meten. Dan is het enkel nog een kwestie van zo comfortabel mogelijk boven het model te staan (op een stoel bv) om zo van bovenuit de foto's te kunnen maken.

                        Voila, zo weten jullie het en kunnen jullie experimenteren. Ik ga alvast enkele aandelen kopen in de piepschuimindustrie

                        Mvg,

                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Power Of Zespri

                          Ik heb de foto's nu een aantal keer bekeken en wist maar niet wat ik er van moest vinden... De eerste foto "zei" ja en de tweede nee. Waarom? Ik wist het nog niet.
                          Nu ik weer kijk en de foto's weer met de titel associëer, zegt het mij denk ik het volgende: Kiwi is goed voor mijn huid.
                          Op de eerste foto komt dat naar mijn mening nog het meeste naar voren, ook al lijkt ze er eerder verbaasd(misschien verrast)door, dan verblijdt. De tweede zegt mij meer iets van: kijk mij nou liggen met kiwi op m'n wang.
                          Begrijp me niet verkeerd, ik vind de foto's technisch echt heel goed, maar de boodschap komt niet helemaal bij mij over. Of is ie er niet? Maar dan vraag ik me af wat doet die kiwi daar.
                          Ik heb op jouw website genoeg foto's gezien om te zien wat je kunt dus daar ligt het echt niet aan, maar hier bereikt de boodschap mij niet helemaal, of zie ik wel het totaal verkeerd...


                          groetjes,
                          dIggO

                          Comment


                          • #14
                            Re: The Power Of Zespri

                            Oorspronkelijk geplaatst door dIggO Bekijk bericht
                            Of is ie er niet?
                            Zie je wel dat je 't snapt

                            Nee, ik moet hier nu eenmaal een topictitel kiezen. Voor mij staat de titel los van de foto. Zou het er echt mee te maken moeten hebben, dan had ik de teskt verwerkt in de foto.

                            Niks meer achter zoeken dus.

                            Mvg

                            Comment


                            • #15
                              Re: The Power Of Zespri

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Zie je wel dat je 't snapt

                              Nee, ik moet hier nu eenmaal een topictitel kiezen. Voor mij staat de titel los van de foto. Zou het er echt mee te maken moeten hebben, dan had ik de teskt verwerkt in de foto.

                              Niks meer achter zoeken dus.

                              Mvg
                              Zo denk ik er ook over. Vaak worden foto's 'afgemaakt' door een verkeerde titelkeuze, en niet alleen op dit forum. Zelf heb ik dus ook een pesthekel aan titels kiezen en geeft dan maar liever de naam van het model op.
                              Deze foto's die ik hier zie, getuigen van creativiteit en dat is voor mij een boel duimen waard. Wat ik overigens erg mooi vind, is dat de huidskleur van de kiwi overgaat in de rouge. (als ik de goede benamingen gebruik van de make-up)
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X