Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Silver




    Model: Britt
    Visagie: Ellen Vandamme
    Fotografie: Frederic De Smet

    Zilverpapier is een riskante materie om te fotograferen, maar ik gaf het toch een poging. Geslaagd?

    Mvg,

  • #2
    Re: Silver

    al 100 views en nog geen enkel puntje van negatieve kritiek
    Wie doet beter...?

    Mvg,

    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Silver

      1e view, in één keer een reactie

      de aanwezige ruis vind ik toch indrukwekkend voor studiofotografie... zeker die eerste is enorm ruizig, wat hier stoort (heb niets tegen niet-storende ruis )

      bij de laatste is de hand+arm te hard uitgelicht, en dus te wit tov de rest van het lichaam. dat deed je beter bij de twee eerste foto's


      mooie pogingen, maar heb de indruk dat je ergens de mist in ging (iso? met levels gespeeld? ... )

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Silver

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        1e view, in één keer een reactie
        Spelbreker

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        mooie pogingen, maar heb de indruk dat je ergens de mist in ging (iso? met levels gespeeld? ... )
        De reflectie van het zilverpapier is uiterst moeilijk te overbruggen... Ik zorgde er dus voor dat ik zeker geen overbelichting kreeg op het zilverpapier, met gevolg dat de rest serieus wat opgelicht moest worden achteraf...
        Alle opnames zijn met natuurlijk licht op ISO 200 (lager kan ik niet), dus geen studioflitsers... Maar daar zal vanaf nu verandering in komen daar ik me van zo'n speeltjes voorzien heb

        Mvg,

        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Silver

          Kritiek, Kritiek? Wat wil je horen? geen moer aan, ik hou meer van Goud Kritiek genoeg?

          Flauwekul natuurlijk deze zijn perfect, ik zou willen dat ik mijn flitsset al zo goed kon beheersen en instellen. Ik ben wel pas weekje aan het oefenen als ik tenminste een vrijwilliger kan vinden.

          Ga zo door en post vooral meerdere keren per dag van deze voorbeelden!


          oeps niet goed gelezen, natuurlijk licht dan helemaal petje af! Welke flitsset wil je gaan kopen? ik heb de linkstar gekocht zeer tevreden hoor.
          wat ik trouwens ook jammer vind is dat er bijna nooit exif gegevens bij de foto's staan, maak ik me zelf ook schuldig aan hoor.
          Last edited by nosomoho; 1 oktober 2006, 20:49.
          Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

          Comment


          • #6
            Re: Silver

            vind de tweede de mooiste opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Silver

              Juist omdat jij altijd met natuurlijk licht speelt vind ik dit fraai. Foto 2 is mijn favo in deze serie. En de ruis hoort hierbij. Geeft mij toch altijd weer dat oude film gevoel hehehe. Als ik foto's omzet naar zw bijv. dan kies ik meestal een lekkere groffe korrel
              En jij hebt ook een speeltje aangeschaft Amai.. dat zullen dan wel foto's gaan worden zeg met jouw ervaring mbt licht. Holy moly!!
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment

              Working...
              X