Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Software pakket Ulead DVD Picture Show

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Software pakket Ulead DVD Picture Show

    Hallo,

    Ik heb een software pakket van Ulead zien liggen in de winkel en het sprak mij wel aan bij de aanschaf van een digitale camera.

    Op de doos staat er dat je je foto's kan organiseren en bewerken en zo naar een DVD of een CD-Rom te schrijven zodat ze te bekijken zijn op DVD.
    Kleine lettertjes gewoon zijnde, stond achter die melding dat je het geheel op DVD kon bekijken een sterretje waarbij er dus nadere uitleg wordt gegeven, maar die nadere uitleg vond ik wel niet op de doos.

    Heeft er iemand ervaring bij dit software pakket of gebruikt er iemand een soortgelijk degelijk software pakket?

    Het sprak mij vooral aan, althans op de doos van het pakket, dat je je foto's op CD-R kon branden met nog begeleidende muziek erbij....

    Robby

  • #2
    Is tot nu toe het beste prog.(dat ik gezien heb)om foto's op cd te zetten en weer te geven via een dvd speler.
    Greetings,
    Ace

    Comment


    • #3
      Inderdaad uead picture dvd is het beste wat op de markt is maar dan wel versie 1 dus de oude versie want de versie 2 trekt op geen ballen even goed als magix
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        In welke winkel is deze software te vinden (w-vl)

        Comment


        • #5
          Ik heb het zien liggen in Media-Markt te Antwerpen.

          De G3 kost daar trouwens € 999, maar het was wel de laatste die ze daar ter beschikking hadden.

          Je kan een shareware versie downloaden op www.ulead.com. Heb het eens geprobeerd met foto's uit Portugal met op de achtergrond Portugese muziek. Schitterend gewoon.

          Wat is echter het verschil tussen de eerste versie en de tweede? Is de tweede versie per definitie niet beter dan de eerste?

          Comment


          • #6
            Hier kan je de sofware vinden en kopen
            http://www.hcw.be/hcwcs/default.asp
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment

            Working...
            X