Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste modellenwerk ... (deel 2)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste modellenwerk ... (deel 2)

    Eerste opdrachtfoto's van een model:


    Update: ik heb de foto's opnieuw geresized en nu wel de verscherpen optie aangevinkt. De originele foto's zijn veel scherper.


    Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd.
    Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 204800 bytes.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.
    Moderator Hesy



    Bovendien, mag er slechts één topic per dag gepost worden. (Zie basisregels van Showcase)
    Daarom een slotje tot morgenochtend.
    Moderator Hesy
    Last edited by Hesy; 28 september 2006, 14:18.
    Canon spul

  • #2
    Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

    leuke reeks vooral de tweede, bij de andere even op de achtergrond letten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

      Voor mij missen ze allemaal wat scherpte, met L-glas moet dat beter kunnen, maar misschien ligt het aan het resizen.

      De tweede is de beste.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Voor mij missen ze allemaal wat scherpte, met L-glas moet dat beter kunnen, maar misschien ligt het aan het resizen.
        Dat is ook mijn mening, ofwel ligt het aan de optiek ofwel aan de Postprocessing, of aan beide, maar IMHO is er duidelijk een gemis aan scherpte in beide postings.

        MVG, jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

          Wel, van de scherpte van mijn 70-200 L lens ben ik heel tevreden. Daarentegen vind ik dat de 24-70 L lens toch wat scherpte mist. (deze foto's zijn genomen met deze lens) Ik heb er wel een filter op staan, dus in't vervolg zal ik eens zonder proberen.
          Canon spul

          Comment


          • #6
            Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

            Oorspronkelijk geplaatst door koengabriels Bekijk bericht
            Wel, van de scherpte van mijn 70-200 L lens ben ik heel tevreden. Daarentegen vind ik dat de 24-70 L lens toch wat scherpte mist. (deze foto's zijn genomen met deze lens) Ik heb er wel een filter op staan, dus in't vervolg zal ik eens zonder proberen.

            Als dit met een 24-70 F2.8 L USM genomen is , dan scheelt er iets, zeker weten. Ik werk met de voorganger de 28-70 en ik kan U verzekeren en tonen
            zowel op het net als op een afdruk, dat ik op 2.8 scherper zit dan de geposte voorbeelden. Normaal moet de kwaliteit van beiden lenzen evenwaardig zijn.

            Opzoek gaan naar het probleem ....., hieronder een opname op F2.8



            MVG, Jeff
            Last edited by Digipics357; 28 september 2006, 12:16.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Eerste modellenwerk ... (deel 2)

              De drie foto's zijn flets van kleur, hebben een zweem en missen scherpte.
              Pose in foto 1 is wel leuk.

              Comment

              Working...
              X